De la ora 11:00, pelive.avocatnet.ro,are loc evenimentul: Politica privind prevenirea hărțuirii la locul de muncă - De la concept la implementare practică
Recunoaștere vechime in munca din Italia la angajarea în România că și funcționar public- Se poate recunoaste aceasta vechime in munca la stabilirea gradației corespunzătoare în domeniul public? Care este baza legala și ce documente ar fi necesare? Mulțumesc!
1. Pana la data de 01.01.2011, cand a fost abrogat Decretul nr.92/1976, perioadele de timp lucrate in strainatate de cetatenii romani se dovedesc cu actele originale emise de unitatile la care s-a desfasurat activitatea, in afara de cazurile in care, in conventiile incheiate de Romania cu alte state, se prevede altfel.
Dupa aceasta data, nu mai exista o astfel de reglementare.
2. Perioada de activitatea desfasurata in strainatate poate fi recunoscuta in tara ca si vechime in munca, in afara considerarii ca si stagiu de cotizare pentru pensie. O astfel de reglementare poate fi mentionata in reg.intern al angajatorului din tara sau in ccm aplicabil acestuia.