avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 977 soluții astăzi

Joi, 27 martie, are loc evenimentul: Dreptul proprietății intelectuale în raport cu salariații - Aspecte practice și provocări actuale. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Va rog, Detalii despre procedura sa pot lucra fiind ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Va rog, Detalii despre procedura sa pot lucra fiind pensionat medical grd 2. Legea pensiilor din 2024

Buna ziua,

Sunt pensionat medical gradul 2, din 2016, pe cardiologie si nu numai.

Dupa unele declaratii si articole din presa, legea pensiilor din 2024 mi-ar permite sa si lucrez.

Va rog daca puteti sa ma ajutati cu detalii concrete despre conditiile in care as putea lucra (CIM, PFA,etc.) si mai ales despre procedura exacta pe care trebuie sa o urmez ca sa fiu in legalitate. Nu gasesc nicaieri aceasta informatie.

(Nu sunt in stare buna cu sanatatea, dar in cele cateva ore pe zi cand ma simt cat de cat acceptabil, as putea lucra, sunt programator calculatoare, as putea sa iau cate un proiect de durata scurta de exemplu. Si sa lucrez numai de acasa, deplasarea zilnica e imposibila. Doar din pensia medicala, incepe sa devina imposibil.)
Ultima modificare: Miercuri, 12 Martie 2025
Dumitrescu G, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:22, 12 Martie 2025
Pensionarii de invaliditate pot cumula pensia cu alte venituri indiferent de gradul de invaliditate... In speta, puteti realiza venituri din salarii sau din activitati independente - PFA, Intr. Individuale etc.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cumulare pensie anticipata partiala cu alte venituri anelene anelene Buna ziua, ma aflu in urmatoarea situatie : - am un pfa care functioneaza in sistem real, pentru care platesc impozit pe venit, cass si cas. - la ... (vezi toată discuția)