Blocul nostru este administrat de o firmă. Niciodată nu voi înțelege de ce trebuie o asociație de proprietari să fie dată pe mâna unui om străin. Ca să obțină niște bani, da? Cum a ajuns această firmă să ne chinuiască, nu știu. Această firmă de administrare se laudă că are in portofoliu, în grijă, în administrare aproximativ 400 de blocuri. Când naiba are timp un om să se ocupe de problemele zilnice ale oamenilor? Orice problema tehnică se rezolva prin subcontractarea de servicii, lucru pe care îl poate face nu neapărat această firmă aglomerată. Că la medicul de familie. Aștepți o lună că să prinzi un loc la o consultație și rețetă. Știe cineva dacă această firmă de administrare are impusă de lege o limită, o normă de administrare, o limită de bun simț etc? Cum poate administra această firmă un condominiu de 12 blocuri in condiții perfecte? Eu cred că nu poate. Există un contract de prestări servicii cu siguranță, dar domnii s-au înfipt atât de tare in pielea noastră, astfel încât nimeni nu îi mai poate mișca. Au un apartament într-unul dintre blocuri, sediul asociației, dar nu știm dacă este al firmei sau al asociației de proprietari. Cheltuielile le plătim tot noi. I-am scris lui Opaina și este pe dinafară. Vrea bani că să dea consultanță. Mulțumesc
Asociatia de prop. are o conducere care trebuie sa repecte hotararile luate de catre membrii sai in AG, inclusiv cine sa va administreze. Asadar, daca nu va convin anumite parti ale contractului de prestari de servicii, ori renegociati, ori schimbati admin-ul, care poate fi persoana fizica (scolit + atestat), PFA, sau SRL.
In alta ordine de idei: firma care va administreaza, nu este compusa doar dintr-o persoana. Cunosc asemenea firme care au o intreaga organigrama, de la director general, economic, tehnic, servicii de contabilitate-financiara, serv. administrativ...Probabil ca din acest motiv costurile sunt destul de mari.
Incercati sa discutati cu vecinii dvs., cu conducerea as. prop. si hotarati modificarea.
Succes!
Asociatia de prop. are o conducere care trebuie sa repecte hotararile luate de catre membrii sai in AG, inclusiv cine sa va administreze. Asadar, daca nu va convin anumite parti ale contractului de prestari de servicii, ori renegociati, ori schimbati admin-ul, care poate fi persoana fizica (scolit + atestat), PFA, sau SRL.
In alta ordine de idei: firma care va administreaza, nu este compusa doar dintr-o persoana. Cunosc asemenea firme care au o intreaga organigrama, de la director general, economic, tehnic, servicii de contabilitate-financiara, serv. administrativ...Probabil ca din acest motiv costurile sunt destul de mari.
Incercati sa discutati cu vecinii dvs., cu conducerea as. prop. si hotarati modificarea.
Succes!
12 blocuri din cele 400 cât se laudă firma mamut de administrare asociații sunt la noi, adică 600 apartamente. Când are timp administratorul să rezolve numai la noi 600 de probleme? Nu vedeți că este absurd? Suntem niște tâmpiți?
Dar dvs. , cei 600 , toti aveti probleme ? ca , daca da , nu va va ajunge un singur om … Daca e o firma de administrare condominii , fiti convins ca nu e formata dintr-o singura persoana … Poate asociatia dvs. sa-si angajeze administrator , dar , in caz de probleme , si acesta va trebui sa aduca meseriasi , de preferat firme care dau si garantie la lucrari , ca nu poate fi si electrician , si instalator apa-canal , si instalator gaze , si zugrav , si .. si … si … Ii faceti contract de munca legal , platiti concedii de odihna , concedii medicale , contributii … tot ce implica sa ai un salariat . Nu prea spuneti , de fapt ce va nemultumeste ? Nu e absurd deloc , e o firma cu salariati si cu acest obiect de activitate .