avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1054 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... SPETA DREPT CIVIL AN I - pareri
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

SPETA DREPT CIVIL AN I - pareri

In primul rand sa ma prezint, sunt student in anul I la Facultatea de Drept , si peste 2 saptamani voi participa in calitate de avocat la un proces simulat. Din pacate pentru mine, apar partea din speta ( care dupa parerea mea nu prea poate avea castig de cauza ) .. Va rog sa-mi spuneti dumneavoastra ce sanse am sa-mi " infrang " colegul "avocat" :)

- Domnul X va prezinta astazi urmatoarea situatie:
La 20 martie 2004 a primit o scrisoare de la un foarte bun prieten - B care ii solicita insistent un imprumut de 10.000 EURO. S-au intalnit dupa doua saptamani si i-a oferit banii. Au stabilit de comun acord ca imprumutul sa fie restituit dupa un an.
Nu au intocmit niciun inscris prin care sa constate imprumutul, dar a fost de fata un prieten comun C, care este de acord sa depuna marturie.
Imprumutul nu a fost acordat cu dobanda, dar i-a cerut lui B, care lucra intr-un minister foarte important, sa intervina pentru a-i rezolva o problema delicata la respectivul minister. Serviciul solicitat poate fi calificat " trafic de influenta ", infractiune ce trebuie savarsita in favoarea sa de catre B.
In prezent relatia cu B s-a deteriorat pt ca acesta nu i-a rezolvat problema respectiva.

Va intreaba cum trebuie sa procedeze pentru a-si recupera banii si daca poate solicita si dobanda, avand in vedere atitudinea fostului prieten.

MULTUMESC ANTICIPAT PENTRU RASPUNS, o idee ceva nu strica. Va multumesc frumos .

MENTIONEZ CA SUNT AVOCATUL LUI " X " , cel care trebuie sa recupereze banii:((
Cel mai recent răspuns: eXistenZ , utilizator 20:23, 20 Februarie 2010