Va rog mult sa ma sfatuiti ce pot face in situatia bine cunoscuta unora dintre dvs. si pe care o rezum in toata splendoarea sa:
1. De 7 luni la conducerea asociatiei e un presedinte care nu a organizat absolut nici o sedinta de comitet, nu cunoaste cine e in comitet si cine ba, apara cu orice pret, in fata proprietarilor firma de administrare care nu-si face treaba si pe care noi o platim. El spune ca "asta cu asociatia nu e o treaba serioasa, sa n-o luam chiar asa ca avem si alte lucruri de facut in viata" si ca "nu suntem un bloc de mosi si babe" ca sa ne preocupe asa de mult ce se intampla in bloc. Acum cateva zile si-a anuntat demisia pe internet in fata a 40 de vecini, intre timp s-a razgandit. Asta barbat, asta onoare!!!!#-o
Au fost stricate de unii proprietari parti din proprietatea comuna, am sesizat pe presedinte si el nu doreste sa intreprinda nimic pentru ca EL considera ca asa e normal, sa se strice. Nu ia absolut nici o initiativa cu privire la protectia proprietatii comune, nu-i pasa. Nu poate fi schimbat pentru ca... nimeni nu doreste sa faca parte din comitet, toti se dau ocupati. In fapt, tipic romaneste, ii doare in cot de ce e in afara apartamentului lor. Eu fac parte din comitet si astept cu interes o sedinta dar daca el nu are chef de treaba...
2. Fondul de rulment si fondul de reparatii au fost consumate pentru plata fostei administratore cu acordul fostei presedinte
3. Actele asociatiei se afla la firma de administrare si nu se poate avea acces la ele
4. Orice adunare generala, sub conducerea acestui presedinte se desfasoara sub forma unor taclale, nu se voteaza si nu se afiseaza la avizier nici o hotarire a acesteia
5. Nu avem si nici nu am avut vreodata un buget anual, niste decizii si un plan de actiune conturat, nu se fac dari de seama ale presedintelui pentru activitatea desfasurata
6. A trecut un an de la infiintarea asociatiei si noi nu avem cont bancar inca (nu s-a gasit PV de alegere a acestui presedinte si e nevoie de el pentru cont), nu stim unde stau banii nostri, banuiesc ca la firma de administrare care ii incaseaza.
Mai sunt si altele dar nu mi le amintesc acum pe toate.
Am facut o cerere de vazut actele asociatiei, o solicitare de raspuns la intrebarile de mai sus si o voi da presedintelui. Acesta raspunde sau nu, nu e important pentru ca lucrurile oricum stau prost. Ce fac mai departe? Credeti ca primaria sectorului 4 poate veni sa puna ordine aici?
Multumesc, o zi buna!
Cel mai recent răspuns:
Dana Marin , utilizator
12:30, 26 Februarie 2010