avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1012 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Probleme cu administratia de bloc
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Probleme cu administratia de bloc

Buna seara! Sunt studenta si m-am mutat in Bucuresti in apartamentul unei cunostinte de familie care mi-a permis sa stau aici pe timp nedeterminat deoarece acesta garsoniera a fost des calcata de hoti( ptr ca se stia ca nu este locuita si se banuia ca proprietarul ascundea anumite valori aici), fara a avea vreo pretentie financiara nedorind sa inchirieze apartamentul din teama de a nu fi distrus de chiriesi.Din nefericire acest bloc se incadreaza in categoria celor locuite de pensionari oameni in varsta fara ocupatie.Pana in luna decembrie am fost trecuta la intretinere 1 persoana iar in luna decembrie am fost trecuta 2 persoana fara a fi consultata atat eu cat si propietarul de aceasta schimbare.In luna decembrie am dovedit cu documente faptul ca am fost plecata 2saptamani in strainatate pana pe data de 18 decembrie iar pe data de 21 decembrie am luat vacanta,moment in care am parasit orasul.Mentionez ca atat Craciunul cat si Anul Nou l-am petrecut in locuinta de domiciliu.M-am dus in ziua cand dna. administrator avea program si foarte deranjata de intrebarea mea de ce sunt trecuta 2 persoane a inceput sa urle ca nu-mi da ea explicatii ca se bazeaza pe informatiile vecinilor care imi vad prietenul( el locuieste cu chirie in alta parte) , ca nu vine ea sa verifice si ca nu vrea sa-mi incasese banii de pe intretinere deoarce eu refuzam sa platesc ptr acea persoana in plus.Am fost de asemenea injurata.De aproximativ 4 zile proprietarul incearca sa dea de administratora care il evita pentru a nu-mi incasa banii si pentru a fi trecuta restanta la intretinere dupa care eu ar trebui sa platesc penalitati.Mentionez ca nici in luna ianuarie si nici in luna februarie nu am locuit in acel imobil deoarece m-am aflat in s