avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1078 soluții astăzi

Marți, 18 februarie, are loc evenimentul: Procedura de negociere colectivă de la A la Z. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... job neplatit
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

job neplatit

ma confrunt cu o problema legata de locul actual de munca :((.Lucrez ca secretara receptionera la o clinica medicala al carui sef este de o duritate extrema.Am semnat contractul de munca in 3 exeplare insa inca nu are viza ITM.In urma agresiunilor sale verbale in repetate randuri am hotarat sa demisionez astfel incat sunt in preaviz de 15 zile.Seful meu insa ma ameninta ca nu-mi plateste salariul pe perioada muncita.Ce as putea face in situatia de fata?Exista posibilitatea de a nu fi platita avand in vedere ca nu am viza ITM pe contractul de munca?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 13:19, 6 Martie 2010
Contractul se inregistreaza la ITM in 20 de zile de la incheiere. Exista posibilitatea de a nu fi platita, daca nu l-a inregistrat. X-(
DAR si dvs aveti posibilitatea si DREPTUL de a-i face o reclamatie legala la ITM -ul local, ceea ce v-ar sfatui oricine, succes!:)
Este cam greu sa faceti dovada muncii dvs, in conditiile in care nu aveti un exemplar de pe c.i.m..
Viza ITM-ului pe un c.i.m. nu este o conditie ad validitatem a acestuia ... prin urmare, in situatia unei actiuni in nstanta trebuie sa faceti dovada prevederilor contractuale şi a prestaţiilor efectuate prin orice alt mijloc de probă.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Contract de munca valabil? Alexandrina  Iacob Alexandrina Iacob Buna ziua As dori sa va pun si eu o intrebare Sotul meu este angajat ca sofer la o firma , insa contractul de munca a fost semnat de seful de coloana . Ce ... (vezi toată discuția)