Mi se pare absurd.
Ceea ce spuneti ca vi s-a prezentat - caietul de sarcini, nu are nimic de a face cu contractul, care trebuie sa aiba anexate si preturile ofertate de catre firma.
Dar am o intrebare: sigur presedintele a primit doar documentele mentionate de dvs.? Si ce documente a semnat pana acum?
!. Dvs, ca platitor si beneficiar ar trebui sa fiti parte semnatara a unui contract, prin reprezentantul legal al asociatiei. Contractul trebuie sa prevada toate drepturile si obligatiile asociatiei precum si clauzele referitoare la posibilitatile de ajustare a pretului, acte aditionale, etc. De asemenea trebuie sa fiti consultati referitor la oricare din elementele noi aparute, inclusiv acte aditionale, contract de lucrari suplimentare, etc.Chiar si in cazul unui mandat, trebuie sa vi se prezinte toate documentele incheiate.
2. Conf. art 215 din OUG 34, dosarul de achizitie este public si poate fi solicitat pentru punere la dispozitie, refuzul fiind sanctionat.
3. Chiar daca achizitia a fost organizata dupa alte norme decat OUG34/2006, in calitate de coplatitor aveti dreptul de a solicita si obtine toate datele referitoare la contract.
4. In conformitate cu legea 544/2001, art. 7, primaria are obligatia formularii unui raspuns in termen de 30 zile.
Deci, procedati asa cum v-au sfatuit colegii de dinaintea mea, consultati de urgenta un avocat si solicitati punerea la dispozitie a datelor necesare de catre primarie. Pana atunci, parerea mea este sa refuzati plata in necunostinta de cauza. Asta in cazul in care reprezentantul asociatiei nu a confirmat deja prin semnatura devizele,semnand ca primarul:sorry:
Opinia mea este sa solicitati Presedintelui asociatiei contractul pe care eventual l-a semnat, impreuna cu documentatia de achizitie care a stat la baza acestei spete.
Puneti-le la dispozitia unui avocat si veti vedea care este solutia care este solutia.
Insa daca considerati ca pretul este nejustificat, fie prin incalcarea celor prevazute in documentatia achizitiei publice, fie prin incalcarea normelor legale in materia achizitiilor publice, nu platiti si adresativa unui avocat care sa va asiste in litigiul ce va fi dedat judecatii, pentru stabilirea pretului corect.
Primaria evita sa vedem preturile ! De fapt suntem refuzati ! eu sunt un simplu proprietar si nu pot actiona in numele presedintelui caruia nu-i trece prin cap sa actioneze legal desi asta-i calea ! Ce pot face eu ? Doar presa ne ajuta !
Firma constructoare a adaugat 50 % in plus fata de valoarea stabilita de auditor ! Primarul nu vine cand ma inscriu in audienta! viceprimarul pare uimit de situatie dar nu face nimic ! Diriginta de santier lasa constructorul sa treaca in devizul general de plata lucrari pe care acesta nu le-a executat ! Pot eu actiona in nume propriu ? Este o increngatura prea mare pentru mine ! cand am indraznit sa intreb de licitatie si de preturi, primaria prin reprezentantul ei mi-a spus (am martori si inregistrare din sedinta unde am repetat intrebarea ) "esti prea mica sa afli raspunsul , ai grija ca nu stii cu cine te pui "!
1.Enervati-va. Bucuria lor. Si amuzamentul. Dar ce va faceti ca veti tot intalni asa ceva inca vreo 70 ani de acum incolo. Va dati batuta de acum?
2. Mesajul moderatorului va spune sa nu dati 2 mesaje consecutive. Daca mai aveti de adaugat ceva, puteti da "editare" la ultimul mesaj postat si sa adaugati. Nu e nicio suparare, si mie mi s-a intamplat.
3. Conform legii 544 de care am mai pomenit, orice persoana are dreptul de a solicita si primi date asupra achizitiilor publice. Faceti cum v-au invatat colegii si faceti o solicitare scrisa, in numele dvs., daca altfel nu se poate, asupra datelor care va intereseaza si amintiti-le ca sunt obligati sa raspunda. Era de preferat sa fiti ajutata de o persoana cu pregatire juridica. Spor la lupta.
Aveti dreptate, a semnat ca primarul ! Nici macar nu si-a insotit plata de-o notificare in care sa transmita primariei ca plateste doar pentru a nu avea restante dar ca nu suntem de acord cu valoarea ! dar ce pot eu face ? Sunt doar unul dintre cei 174 de proprietari !