Buna seara,
Va scriu din dorinta de a afla , de a primi , daca vreti , citeva sfaturi prin care sa ma protejez pe viitor de abuzurile ce pot aparea , atunci cind esti consumator pe intenet.
Dar sa fiu mai explicita.
La sfirsitul lunii ianuarie (28), an curent, am facut o comanda on line, pentru o carte de specialitate , pe care nu am gasit-o in alta parte , ca oferta, decit la firma Eurolibris. Cartea era, la vremea efectuarii comenzii, pe stoc(conform inscrisului pe site) si cum aveam nevoie urgenta de ea, pentru un examen si livrarea era promisa in 4 zile(fiind pe stoc), am facut cererea on line.
A trecut o saptamina si carte nu a sosit. Am incercat sa contactez firma telefonic insa pe fix, dupa citeva apeluri intra tonul de fax iar pe mobil, intra cutia vocala. Am lasat mesaje cu numarul meu de telefon pentru contactare. Insa nu m-au sunat. Am trimis un e-mail, la 10 zile de la efectuarea comenzii, prin care ii anuntam ca renunt la comanda pentru ca deja era tirziu si nu ma contactasera deloc.
In final,dupa o luna si o saptamina de la efectuarea comenzii a sosit cartea.
Examenul trecuse fara ea.Desi pina atunci cei de la Eurolibris tacusera , acum am primit un e-mail prin care m-au anuntat ca a venit comanda mea. Le-am raspuns ca o refuz si le-am reamintit de e-mailul trimis lor la 10 zile prin care renuntasem la comanda, au mintit ca nu l-au primt si mi-au vorbit urit, facindu-ma micinoasa si amenintindu-ma cu proces pentru recuperare daune.Le-am vorbit din nou despre alte firme la care am facut deasemeni comenzi online si care au fost deschise si am colaborat normal, fara probleme- ex. CALLISTO.
In final, dupa alt e-mail prin care ma amenintau din nou cu proces si ma faceau din nou mincinosa,am renuntat si am achitat cartea, care nu imi mai este utila si care costa destul (250 lei noi)
Doresc sa stiu cum ma pot proteja pe viitor de asemenea probleme?Cum pot sa recunosc firmele serioase de celelalte? Cum ma pot proteja de un proces atunci cind firma nu isi indeplineste corect obligatiile fata de mine, ba mai multa ma jigneste si ma ameninta, profitind de faptul ca totul este online sau pe telefoane mobile(mesajele). Are valoare de contract comanda online si poate fi folosita pentru despagubiri de catre firma impotriva mea? Dar eu cum sa ma protejez de acest tip de oameni? Sa renunt la a mai comanda online?
Poate imi veti da citeva sfaturi pentru viitor spre a evita asemenea experiente neplacute.
Va multumesc pentru timpul Dvs.
Iuliana Ionescu #-o
Cel mai recent răspuns:
libra_y2005 , utilizator
20:05, 8 Martie 2010