avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1698 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii state de plata
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

state de plata

Buna ziua.O intrebare am si eu daca se poate.As dori sa stiu, daca din momentul in care am intrat in concediu de risc maternal si apoi in prenatal, banii pe care i-am primit pe aceste concedii mai apar pe statul de plata lunar care se depune la ITM.M-am interesat putin de situatia mea si mi s-a spus ca ultimul stat de plata depus a fost in decembrie, in conditiile in care eu de la inceputul lui ianuarie sunt in concedii medicale.
Si daca nu se mai trece pe stat de plata, unde apare venitul meu pe aceste luni, sau cum se procedeaza, cum justific eu aceste venituri la depunerea dosarului pentru indemnizatia de crestere a copilului?
Va rog sa ma lamuriti putin.Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Angela D , Consultant resurse umane 22:11, 9 Martie 2010
Concediile medicale apar in statele de plata, aceste venituri aferente concediilor medicale sunt venituri luate in calcul la stabilirea bazei pentru plata indemnizatiei de crestere a copilului. Trebuie sa fiti inregistrata in statul de plata cu aceste concedii medicale cuvenite. Multa sanatate !
Multumesc de raspuns.Dar atunci nu inteleg de ce doamna de la ITM a zis ca din punctul lor de vedere e ok, ca sunt inregistrate concediile mele...Eu stiam ca statele de plata se depun lunar,nu?As fi vrut sa stiu ce sume apar pe statele de plata, mi-e teama ca dupa ce i-am anuntat de concediile mele medicale sa nu imi fi modificat salariul de baza.am niste patroni fara scrupule, semneazaoricand orice in numele nostru si de aceea vroiam sa stiu, sa nu ma trezesc cand imi depun dosarul pentru indemnizatia de crestere a copilului ca am probleme legat de veniturile din lunile dinaintea nasterii...
Statele de plata se depun pana pe data de 25 ale lunii pentru luna anterioara.