@laurentiuo,
Asa cum se intampla uneori, e greu de formulat un raspuns cand intrebarea nu este clara. Acum dv functionati acolo dar cine va cere sa obtineti acordul asociatiei sau al vecinilor? Dv spuneti ca
mi se spune ca trebuie sa cer aprobare de la toti locatarii pt a functiona apartamentul ca sediu de firma
Cine va spune, va cere, concret?
Poate o sa vi se ceara sa obtineti acceptului asociatiei de proprietari la registrul comertului cand faceti o modificare in statut sau obiectul de activitate.
Am fost in situatia dv cu sediul in apartamentul meu fara sa-mi solicite cineva sa fac dovada acordului asociatiei. Am functinat asa vreo 7 ani si cand a trebuit sa schim certificatul de inmatriculare cu alt model impus de Registru comertului (acum vreo 5-6 ani), mi-au spus ca trebuie sa am acordul sotiei dat prin notariat. M-am conformat si-am dus acest acord la Registru. Nimeni nu mi-a cerut sa am acordul asociatiei.
Stiu ca la firmele ce se infiinteaza acum de cand este in vigoare legea 230/2007 Registrul comertului are un formular de acord. se poate descarca de pe site-ul lor. Conform acestui formular (pe care scrie ca e in conformitate cu legea 230/2007), trebuie acordul vecinilor direct afectati si al comitetului executiv reprezentat de presedinte.