In primul rand invoice-ul, de obicei se intocmeste in euro, daca se transporta pe cale rutiera, va trebuie un CMR (fostele scrisori de trasura) pt fiecare transport. Factura/invoce-ul se face fara TVA, daca firma de Spania a comunicat cod valabil de TVA, eventual poti face si dispozitie de livrare.
Va trebuie si certificat de conformitate pt. UE.
Si sa aveti un contract in baza caruia livrati aceste haine, asta pt. a va proteja in caz de eventuale neintelegeri, daca nu aveti contract inca incheiat, ar trebui sa existe macar un "agreement" scris intre cele 2 firme.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.