avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 822 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... -infiintare ii- oiect de activitate organizare ...
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

-infiintare ii- oiect de activitate organizare evenimente-

buna seara!
Am 22 de ani si sunt inca studenta. As vrea sa infiintez o II, insa din cate am citit am nevoie de o anumita calificare. Obiectul meu de lucru ar consta in organizarea de evenimente (nunti, botezuri) si in comercializarea de flori ( sa aprovizionez diferite magazine). Exista cursuri pentru asa ceva, sau....am nevoie de o calificare pentru acest obiect de activitate??
Logic, mai am cateva intrebari:D : -Dat fiind faptul ca sunt inca studenta (forma de invatamant FR), am anumite beneficii,reduceri?
-Pentru a infiinta aceasta II, am nevoie de un contabil?
-Sunt platitoare de T.V.A?
-Cam ce suma ar trebui sa "investesc"?
-De ce acte am nevoie pentru intocmirea dosarului?.

Multumesc anticipat!

Ultima modificare: Joi, 11 Martie 2010
stefana88, utilizator
Cel mai recent răspuns: ContSters77883 , utilizator 07:49, 11 Martie 2010
1. Nu cred ca aveti nevoie de o calificare anume pentru aceasta activitate. Este foarte probabil ca va va ajunge diploma de bacalaureat pentru dosarul depus la ORC.

2. In principiu nu aveti nevoie de un contabil. Un II/PFA conduce o evidenta in partida simpla in care se inregistreaza incasarile si platile, iar diferenta este venitul net, baza pentru impozitele, taxele si contributiile datorate.

3. Puteti sa deventi platitoara de TVA prin optiune daca doriti. Daca veti devei platitoara de TVA, trebuie sa intocmiti si jurnalele de vanzare si de cumparare si sa depuneti lunar/trimestrial declaratiile D300 si D390. Daca intr-un incasati mai mult de 35000 Euro la cursul de aderare, trebuie sa va declarati platitoara de TVA incepand cu anul urmator.