avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 821 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale restituire garantie gestionar
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

restituire garantie gestionar

Buna ziua! Situatia mea este urmatoarea, in urma cu cateva luni m-am angajat la o firma pe postul de gestionar depozit food si mi s-a cerut o garantie in suma de 5.000lei, pe care am predat-o firmei. In momentul de fata eu sunt insarcinata si din aceasta cauza sunt in concediu medical.Am o sarcina cu probleme si medicul meu mi-a zis ca o sa-mi de-a concediu medical pana intru in concediu prenatal.O alta problema ar mai fi ca depozitul unde am lucrat eu este un punct de lucru si seful meu a hotarat sa il inchida.Intrebarea mea este: daca eu sunt in concediu medical si pe urma in concediu de crestere a copilului, cand o sa pot eu sa imi recuperez garantia pe care am depus-o la dispozitia firmei?
Cel mai recent răspuns: Ionel Popa , Mediator 10:30, 12 Martie 2010
~ Conținut șters la cerere ~
Puteti obtine garantia numai in conditiile in care este un inlocuitor al dvs. si ca urmare va trebui sa se emita din partea conducerii societatii o decizie de predare/primire a gestiunii, ocazie cu care se va face si inventarul de predare primire a gestiunii dvs. De rezultatul inventarierii gestiunii pe care o aveti, depinde daca garantia se poate restitui sau nu. Lipsurile care eventual ar fi , vor trebui recuperate daca sunt din vina dvs. Chiar daca nu aveti lipsa in gestiune garantia nu se poate restitui fara inventarierea gestiunii. Intrarea in C.Medical presupune ca cineva sa va ia locul si deci inevitabil se va face inventarierea gestiunii. Va recomand sa va clarificati situatia gestiunii prin inventariere ca sa nu aveti probleme. Daca se poate sa fiti mutata pe un alt post fara gestiune este si mai bine. Cererea de restiuire a garantiei se face cum e si normal dupa ce se cunoaste situatia de gestiune. Daca nu sunt probleme garantia trebuie restituita.