Buna.
Am si eu cateva nelamuriri:
-ce se intampla cu o asociatie daca nu mai are activitate financiar contabila timp de 4 ani? (mentionez ca nu au fost depuse nici un fel de "acte" la nici o institutie )
-unde pot sa stiu exact situatia acelei asociatii???
-ce se poate face in situatia data (inactivitate) cu asociatia??
nu se intampla nimic deosebit, este doar o asociatie fara activitate si poate sa revina in activitate oricand dar cu "alinierea" la reglementarile legale in vigoare.
Daca perioada de 4 ani este depasita, care sunt consecintele? Stiu ca o asociatie are obligatia de a depunde la ANAF un bilant contabil anul sau in caz de inactivitate o cerere prin care declara ca asociatia nu a avut activitate.
Am inteles insa ca o data la 5 ani se prescriu , amenzile ? Despre ce amenzi este vorba, cele primite din cauza nedepunderii acelei cereri sau acelui bilant contabil ?
As dori sa stiu si eu ce amenzi se percep daca nu depui bilant contabil (sa zicem timp de 4 ani)? cat sunt de mari amernzile? Trebuie sa se depuna bilanturi pentru fiecare an in care nu s'au depus? Este neaparata nevoie de un contabil autorizat??
Multumesc anticipat