avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 933 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... intretinere casa-bun comun
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

intretinere casa-bun comun

Buna ziua !!
Sunt divortata de 1 an si locuiesc impreuna cu fostul sot in acelasi imobil, care este bun comun.Casa nu poate fi partajata deoarece fiecare din noi ar trebui sa isi construiasca fie baie, fie bucatarie, asta in functie de partea de casa pe care ar alege-o.In acest moment nu-mi permit sa investesc in amenajarea casei, deoarece am 2 copiii care sunt studenti ( unul la cu taxa) si pe care in proportie de 80% ii finantez eu.De asemenea nu pot scoate casa la vanzare, deoarece in acest moment casele nu au pret, iar in cazul in care sa spunem, as reusi sa o vand, cu jumatatea mea nu asa reusi sa-mi cumpar alt imobil, iar casa este un element de stabilitate si pentru copii.
Intrucat de catva timp nu s-au mai facut reparatii la casa, ea a inceput sa se degradeze.Acoperisul unei dependinte sta sa se rupa, gardul a putrezit, etc.
Intrebarea mea este:
Poate fi obligat fostul meu sot sa contribuie la repararea imobilului?
Daca eu fac aceste reparatii va trebui sa il actionez in judecata pentru recuperarea banilor?
Legal am alta solutie pe care sa o pun in practica?
Multumesc !
Cel mai recent răspuns: ana1265 , utilizator 08:15, 16 Martie 2010
~ Conținut șters la cerere ~
Multumesc pentru raspuns.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Constructie in curtea vecinilor pe gardul meu maitzen maitzen Buna ziua, am cumparat recent o casa in localitatea Oradea, cand am cumparat casa, vecinii de langa aveau deja construita o anexa la casa in care si-au ... (vezi toată discuția)