Buna ziua,
Dragi colegi voi mai stiti ceva de obligativitatea registrelor electronice de la 1 ian.2007?
Noua la ITM ne dau numai raspunsuri confuze si nu as vrea sa ne trezim la sfarsitul lunii ca le vor in format electronic.
P.S. eu nu mai pot posta raspunsuri la problemele de pe forum pt. ca-mi da void la pagina, are cineva idee ce se intampla?
Multumesc
Toti angajatorii au obligatia ca din 01.01.2007 sa infiinteze registrul de evidenta al salariatilor in format electronic. Registrul vechi se arhiveaza la angajator. In registrul electronic se trec datele salariatilor activi si suspendati la data de 31.12.2006 + modificarile intervenite in cursul lunii ianuarie si se depune la ITM pana la 30 ianuarie 2007.
Aplicatia este disponibila pe site-ul inspectiei muncii, www.inspectiamuncii.ro.
La asta nu stiu sa-ti raspund acuma (adica raspunsul ITM-ului), sincer. Luni ai raspunsul, promit.
"Toti angajatorii" ma refeream inclusiv la primarii si scoli si etc, care pana acuma nu aveau tangenta cu chestia asta (adica aveau registrele dar cam atata, nu-i verifica nimeni).
Dar, avand in vedere ca in registrul electronic se trec datele salariatilor activi si suspendati la data de 31.12.2006, societatile fara salariati trebuie sa depuna cel mult o adresa cum ca nu au salariati.
klaus76ro:
HOTÃRÂRE nr. 161 din 3 februarie 2006 - privind întocmirea şi completarea registrului general de evidenta a
salariaţilor
"ART. 4
(1) Angajatorii au obligaţia de a transmite registrul în forma electronica la inspectoratul teritorial de munca în a cărui raza teritorială îşi au sediul sau domiciliul, după caz, în termen de 20 de zile de la data angajării primului salariat."
Daca nu ai salariati la data de 31.12.2006, nu trebuie sa-l depui, doar la 20 de zile de la angajaarea primului salariat.
A aparut versiunea 2 a registrului electronic + ghidul de utilizare pe www.inspectiamuncii.ro,, deci spor la treaba celor care se ocupa cu asta :D.