Buna ziua. Dupa ce fac decizi de incetare a CIM cu acordul partilor, o inregistrez la ITM si apoi dau 1 exemplar salariatului, care semnezaza pe exemplarul care ramane la angajator ca a luat la cunostinta/a primit 1 exemplar original si data.
Apoi ii dau un exemplar original al notei delichidare sau doar o copie?
Daca are cartea de munca la ITM atunci ii cer fostului salariat imputernicire ca sa ridic cartea de munca de la ITM si apoi sa i-o returnez, nu
Sau trebuie neaparat sa ridice personal salariatul cartea de munca de la ITM?
1. faceti decizia de incetare (art 55, lit b) in 3 exemplare, la care anexati copie dupa cererea angajatului si o inregistrati la itm
2. inmanati un exemplar din decizie si salariatului. acesta isi va ridica personal carnetul de munca
3. intocmiti si depuneti statul de salarii la itm, pt a i se opera si inchide cartea de munca.
4. foaia privind de nota de lichidare nu este obligatorie
Inscris privind situatia datoriilor (debitelor) salariatului catre angajator ( sau catre terti pentru procurarea de marfuri si prestari de servicii cu plata in rate, daca angajatorul s-a oblibgat sa retina ratele scadente din salariu), reglementata prin cap. II al Indrumarului fostului Minister al Muncii si al fostului Consilui Central al Uniunii Generale a Sindicatelor din Romania 53052/1995, emis in aplicarea art. 23 din L. 1/1970.
Model nota lichidare gasiti la documente utile,sunt 2 exemplare din care:
EXEMPLAR I-Se inmaneaza persoanei incadrate
EXEMPLAR II-Ramane la unitate
Acte
alonso_first_one
Buna ziua! va rog frumos sa imi spuneti si mie ce acte trebuie sa primeasca angajatul la parasirea unui loc de munca,pe baza demisiei.Mie de fiecare data mi ... (vezi toată discuția)
Decizie incetare cim
ellymer
Buna seara!
As avea nevoie de un raspuns, daca este posibil.
Saptamana trecuta am primit decizia de incetare a CIM, conf art 65(1) , postul pe care il ocupam ... (vezi toată discuția)