Buna Ziua! numele meu este [EDITAT] (oricum numele meu nu conteaza_ca mine sunt multi...)...si sunt un proaspat client al firmei [EDITAT] care a preluat recent firma [EDITAT]. am un contract nou-nout prin care ar trebui sa primesc urmatoarele facilitati: internet prin cablu,internet prin modem extern si telefonie toate la suma de 39 de lei,Bun!ar zice unii...realitatea este insa ALTA... modemul nu e bun de nimic,are caderi ametitoare de viteza si uneori nici nu se poate conecta la retea,telefoanele lipsesc...si cel mobil si cel fix,de stat la coada am stat,am stat si cate 3 ore,robotul telefonic se joaca periodic cu nervii mei si,si,si.........si nu mai pot.....nu mai pot !si ......nu mai vreau cu [EDITAT]!.....Lasand la o parte acest ton de proaspat fraierit va rog sa imi indicati caile legale (in principiu) prin care as putea provoca rezilierea contractului cat si drepturile mele ca client(am drepturi?).precizez ca am semnat contractul de o luna pe 15luni si am in custodie modem_jucaria. multumesc! multumesc foarte mult!
A-ti sesizat oficial operatorul de deficientele/nemultumirile cu care va confruntati?
Daca detineti probe referitoare la nerespectarea prevederilor asumate contractual,sesizati oficial OPC-ul
Ai posibilitatea sa reziliezi contractul numai cu respectarea conditiilor de reziliere din contract. Citeste-l! Altfel nu ai nicio sansa!
Am avut si eu o experienta urata cu ei si la mine rabdarea a durat 4 luni pana m-am hotarat sa "tai coada cainelui".
Iluzii cu Protectia Consumatorului, parerea mea este, sa nu-ti faci, aici e coada mare!
Cu o firma serioasa si cu respect fata de abonati nici n-ar trebui sa-ti pui problema drepturilor pe care le ai, ceea ce nu e cazul. Singurul drept pe care poti sa-l castigi este acela de a refuza un serviciu neconvenabil, dar pentru asta va trebui sa platesti. Si platesti pentru ca ai semnat un contract. Daca te duci in instanta rezultatul este imprevizibil.
romanii trebuie sa invete lupte pentru drepturile lor...reclamatii, plangeri, instanta...de toate! altfel nu vor fi respectati iar abuzurile vor continua mult timp de acum inainte.E foarte adevarat ca autoritatile se sesizeaza foarte greu dar se poate.Nimeni nu va poate obliga sa sunati de 100 de ori sau sa stati la coada pentru a beneficia de orice serviciu contractat. [EDITAT] este obligat sa va asigure tot ceea ce este necesar iar daca nu o face aveti dreptul sa renuntati la ei fara despagubiri..ce despagubiri sa platiti pentru un serviciu care nici macar nu a functionat ?
Orange
Petrina l
Bună seara, scuzați deranjul vin și eu cu o problema : tatăl meu a fost sunat de un operator de la Orange dacă dorește o tableta cu doar 80 lei ... (vezi toată discuția)