Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna,
Pe data de 02.09.2009 am plecat de la o firma printr-o demisie cu preaviz deoarece primisem o oferta de angajare in alta firma....problema ar fi ca nici pana in ziua de asta zi eu nu am primit cartea de munca de la angajatorul anterior....Acum o luna, dupa cateva telefoane catre fostul meu manager, am fost chemata sa completez o declaratie ca detin carte de munca, justificand ca acesta ar fi fost motivul pentru care eu nu am primit cartea de munca.As dori si eu sa stiu cat dureaza eliberarea unei carti de munca si care ar putea fi motivele pentru care dureaza atat ...si de asemenea daca pot lua masuri juridice impotriva fostei firme???
Va multumesc anticipat!
In momentul in care o persoana isi inceteaza activitatea, angajatorul este obligat sa-i inapoieze carnetul de munca completat la zi si nu are nici un drept sa refuze sa elibereze acest act.
In cazul unui refuz, se poate sesiza in scris aceasta situatie Inspectoratului
Teritorial de Munca sau instantei judecatoresti competente din zona in care angajatorul isi are sediul.