1. inventarierea
La entitatile al caror numar de salariati este redus, inventarierea poate fi efectuata
de catre o singura persoana. În aceasta situatie, raspunderea pentru corectitudinea
inventarierii revine administratorului, ordonatorului de credite sau altei persoane care are obligatia gestionarii entitatii respective.
pentru toate detaliile consultati
[ link extern ]
2. emiterea facturilor
Ordin nr. 2226 din 27/12/2006 stabileste normele doar pentru ALOCAREA SI GESTIONAREA NUMERELOR facturilor(decizia de care vorbiti).
Insa din scopul si specificul documentului reiese ca factura este emisa ori de compartimentul DESFACERE(de gestionar) ori de compartimentul CONTABILITATE(persoana cu atributii -conform fisei postului- de contabilitate). Nici o lege nu interzice nici unei persoane sa emita factura, in sensul ca daca atributiile de facturare au fost delegate secretarei, ea poate sa emita facturi. Procedurile interne de organizare si contabile pot specifica insa persoana delegata pentru facturare.