Am lucrat acum 3 ani la o societate comerciala, timp de 6 luni. Dupa aceea m-am angajat la o alta societate. Cartea mea de munca este la mine, dar nu este completata cu perioada lucrata la nici unul dintre cei 2 angajatori.
Acum am nevoie de o copie a cartii de munca actualizata.
Cum trebuie sa procedez pentru a mi se trece in cartea de munca si perioada lucrata la primul angajator?
Multumesc
Mergeti la anagajator care va va elibera o adeverinta ce va fi certificata de ITM si in baza ei inscrierea o face actualul angajator. Vorbiti de primul dar al doilea nu va intereseaza? Se procedeaza la fel.
Al doile angajator imi trece perioada lucrata in cartea de munca, inca mai lucrez in acest loc.
Dar ma gandeam ca trebuie sa apara inscrierile in cartea de munca in ordine cronologica. Daca imi completeaza actualul angajator carnetul de munca, se mai poate trece ulterior vechimea de la primul loc de munca?
In cazul maririlor de salar, ca urmare a deciziei Guvernului de crestere a salariului minim pe economie, mai trebuie depuse acte aditionale cu modificare salariului la ITM?
In situatia mentionata ,obtineti de la primul angajator adeverinta ,care urmeaza sa fie certificata de autoritatea ITM.
Daca angajatorul actual are personal autorizat sa opereze in carnete de munca ,
urmeaza ca acesta sa inregistreze susccesiv si cronologic modificarile survenite
Primul angajator nu vrea sa elibereze adeverinta. Spune ca este suficient contractul de munca si decizia de incetare a contractului de munca. Se poate face inregistrarea in cartea de munca si pe baza celor 2 acte mentionate mai sus?
Nu se poate. Angajatorul are obligatia legala de a va elibera orice act solicitat de dv. si care dovedeste activitatea. Va puteti adresa ITM si de ce nu, la nevoie, instantei de judecata.