Fapte : - am avut abonament vodafone - inclus 4 eura / luna - acces internet
- la 2 zile de la inceputul perioadei de facturare - am fost anuntata pe SMS ca am ajuns la 193 euro cost suplimentar acces internet pe mobil ! am cerut detalii - nu am primit -am verificat pe contul my vodafone - am constatat ca - zice-se - am accesat internetul pe mobil - dupa orele 24 - in valoare de 193 euro ( am tras la imprimanta - detaliile costurilor )
- a 2a zi de la acest SMS am cerut taierea optiunii de internet pe mobil
- dupa vreo 2 zile - costurile mele au devenit 339 euro , prin adaugare de noi costuri , anexate ulterior ( ex. dupa data de 5.12.2009 - anexat acces la net aferent zilei de 3.12 - vreo 80 euro , dupa data de 6.12 - vreo 30 euro - aferent zilei de 3.12.) acest desfasurator l-am tras la imprimanta .
toate aceste costuri suplimentare pe internet - au fost realizate dupa orele 24 - cand celularul a ,, dormit ,, efectiv
Am cerut explicatii clare - costuri byte / cent , de la Vodafone ( dreptul meu de consumator ) am primit explicatia : programul vodafone lucreaza si taxeaza corect
Am cerut ajutor de la OPC si ANCOM ( trimis listele cu detaliere apeluri facturate - la date diferite ) pentru a primi explicatii clare - de ce s-au anexat - ulterior - costuri asa de mari - raspunsul primit a fost - ca Vodafone are intotdeauna dreptate !
- Faptul ca am renuntat la optiunea internet pe mobil - la jumatatea perioadei de facturare - insemna ca mi sa redus la jumatate cei 500 MB acces gratuit la net . Oricum as face socotelile - nu rezulta aceste costuri suplimentare incarcate pe factura ( 0,4 euro / MB ) .
Intrebare - In cazul in care Vodafone doreste sa-si recupereze acesti bani - in instanta - am dreptul sa fiu informata - clar - la fiecare cost suplimentar - byte / euro ???
Eu consider ca nu este corect sa platesc un serviciu pe care nu l-am folosit si am dreptul sa primesc informatii clare - detaliate !
Astept cu nerabdare un punct de vedere din partea celor ce se pricep la asa ceva !
mcordos
Intrebare ! de ce sa nu utilizam denumirea operatorului ? suntem pe acest site ca sa fim ajutati cu sfaturi utile ! Protejam doar operatorii ? Nu protejam si consumatorii ?? Am sesizat si OPC si ANCOM si au dat raspunsuri evazive - nu la obiect !