avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 319 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Facturare abuziva din partea Vodafone
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Facturare abuziva din partea Vodafone

Fapte : - am avut abonament vodafone - inclus 4 eura / luna - acces internet
- la 2 zile de la inceputul perioadei de facturare - am fost anuntata pe SMS ca am ajuns la 193 euro cost suplimentar acces internet pe mobil ! am cerut detalii - nu am primit -am verificat pe contul my vodafone - am constatat ca - zice-se - am accesat internetul pe mobil - dupa orele 24 - in valoare de 193 euro ( am tras la imprimanta - detaliile costurilor )
- a 2a zi de la acest SMS am cerut taierea optiunii de internet pe mobil
- dupa vreo 2 zile - costurile mele au devenit 339 euro , prin adaugare de noi costuri , anexate ulterior ( ex. dupa data de 5.12.2009 - anexat acces la net aferent zilei de 3.12 - vreo 80 euro , dupa data de 6.12 - vreo 30 euro - aferent zilei de 3.12.) acest desfasurator l-am tras la imprimanta .
toate aceste costuri suplimentare pe internet - au fost realizate dupa orele 24 - cand celularul a ,, dormit ,, efectiv
Am cerut explicatii clare - costuri byte / cent , de la Vodafone ( dreptul meu de consumator ) am primit explicatia : programul vodafone lucreaza si taxeaza corect
Am cerut ajutor de la OPC si ANCOM ( trimis listele cu detaliere apeluri facturate - la date diferite ) pentru a primi explicatii clare - de ce s-au anexat - ulterior - costuri asa de mari - raspunsul primit a fost - ca Vodafone are intotdeauna dreptate !
- Faptul ca am renuntat la optiunea internet pe mobil - la jumatatea perioadei de facturare - insemna ca mi sa redus la jumatate cei 500 MB acces gratuit la net . Oricum as face socotelile - nu rezulta aceste costuri suplimentare incarcate pe factura ( 0,4 euro / MB ) .
Intrebare - In cazul in care Vodafone doreste sa-si recupereze acesti bani - in instanta - am dreptul sa fiu informata - clar - la fiecare cost suplimentar - byte / euro ???
Eu consider ca nu este corect sa platesc un serviciu pe care nu l-am folosit si am dreptul sa primesc informatii clare - detaliate !
Astept cu nerabdare un punct de vedere din partea celor ce se pricep la asa ceva !
mcordos

Cel mai recent răspuns: mcordos , utilizator 09:55, 19 Martie 2010
Rugam nu utilizati denumiri de operatori,bebeficaiti de facilitatea Editeza care va permite modificare /completarea textului
Sesizati oficial OPC
Intrebare ! de ce sa nu utilizam denumirea operatorului ? suntem pe acest site ca sa fim ajutati cu sfaturi utile ! Protejam doar operatorii ? Nu protejam si consumatorii ?? Am sesizat si OPC si ANCOM si au dat raspunsuri evazive - nu la obiect !

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Facturare telekom. buna ziua, la inceputul lunii august am fost ... zsoli71 zsoli71 Facturare Telekom. Buna ziua, La inceputul lunii august am fost in Clisura Dunarii, mai precis la Dubova si la Orsova. Nu am trecut granita, dar nici nu am ... (vezi toată discuția)
Buna ziua, am detinut o cartela telekom prepayd si eram in perioada ... rmarius18 rmarius18 Bună ziua, Am deținut o cartelă Telekom Prepaid și eram în perioada de grație (ultima dată încărcată în ianuarie 2023). În urmă cu 2 ... (vezi toată discuția)
Factura uriasa la tel mobil datorita traficului de date EIA EIA Sunt titularul unui abonament de telefonie la O*****. Telefonul a fost folosit de fica mea in varsta de 10 ani (am si declarat-o pe situl lor ca ... (vezi toată discuția)