avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 696 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Continuitate carte de munca- lipsa o zi
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Continuitate carte de munca- lipsa o zi

Buna ziua,

Am o intrebare catre dumneavoastra referitoare la urmatoarea situatie: la de de 29 iunie 2007 mi s-a incheiat un contract de munca la un angajator si am inceput un nou contract la alt angajator in data de 1 iulie 2010. Faptul ca imi lipseste ziua de 30 iunie (care in 2007 era sambata) inseamna ca am lipsa de continuitate? Adica, o zi inseamna intrerupere a activitatii in cartea de munca?
Mentionez ca sunt medic si pentru obtinerea unui certificat de recunoastere a profesiei pentru UE din partea Ministerului sanatatii mi s-a spus ca nu pot obtine certificatul pentru ca nu am continuitate 3 ani consecutivi din 5. As mai dori sa spun ca la primul angajator am stat 2 ani si jumatate, iar la al doilea (la care sunt in prezent) de aproape 3 ani.
As dori sa stiu daca au procedat legal in cazul meu sau este un abuz/

Va multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: gabrielaoan , utilizator 00:25, 20 Martie 2010
Imi cer scuze, este vorba de 1 iulie 2007.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Nelamurire permis auto. Kole Kole Buna ziua. In urma cu 2 ani, mai exact pe data de 29 iulie 2009, mi-a fost ridicat permisul auto pentru depasirea vitezei regulamentare si conducerea ... (vezi toată discuția)
Va rog sa ma ajutati,daca se poate anucy anucy Buna ziua,sora mea cea mica aterminat scoala post liceala sanitara in anul 2001,nu a profesat,acum insa sa inscris la ordinul asistentilor pentru stagiu.face ... (vezi toată discuția)