buna ziua.in cazul in care un s.r.l. contracteaza o lucrare intr-un stat nemembru al u.e.si isi trimite angajatii sa lucreze acolo, ce documente sunt necesare pentru intocmirea corecta a dosarului de p
În cazul în care persoana selectată în vederea angajării ori salariatul, după caz, urmează să îşi desfăşoare activitatea în străinătate, angajatorul are obligaţia de a-i comunica în timp util, înainte de plecare, informaţiile prevăzute la art. 17 alin. (2) C.mun., precum şi informaţii referitoare la:
a) durata perioadei de muncă ce urmează să fie prestată în străinătate;
b) moneda în care vor fi plătite drepturile salariale, precum şi modalităţile de plată;
c) prestaţiile în bani şi/sau în natură aferente desfăşurării activităţii în străinătate;
d) condiţiile de climă;
e) reglementările principale din legislaţia muncii din acea ţară;
f) obiceiurile locului a căror nerespectare i-ar pune în pericol viaţa, libertatea sau siguranţa personală;
g) condiţiile de repatriere a lucrătorului, după caz.
Delegatie franta
anakis_80
Buna ziua,
Ma adresez dvs. cu o intrebare referitoare la deplasarile in strainatate.
As vrea sa stiu ce acte trebuie sa fie intocmite pentru delegarea ... (vezi toată discuția)