avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 756 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... demisie
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

demisie

lucrez ca vanzatoare de 4 luni la un magazin cu costume si camasi ptr barbati.sefa mea de magazin mia zis de cateva zile k pana la sfarsitul saptamanii primim marfa noua si tre sa faca retur pe marfa care nu sa vandut.a venit furnizorul nostru si a luat marfa adusa de el plus alta marfa care eu nu am stiut k nu era adusa de el.am semnat procesul verbal si trebuia sa mearga sa il xeroxeze dar nu sa mai intors.abia dupa aia seful mia zis k ala ma paklit,k sia recuperat marfa ptr k seful nu ia platit facturile.problema e k seful a zis k ma da in judecata dak nu imi aduce furnizorul marfa inapoi.miam dat demisia fara preaviz si nu vrea sa mio inregistreze pana nu ii aduc marfa inapoi sai nu io platesc.ajutati-ma
Cel mai recent răspuns: Mimi Manea , Consilier juridic 16:24, 22 Martie 2010
complicata treaba.. sunteti in culpa.. trebuia sa sunati la sef sa vb cu el in prealabil inainte de al lasa pe ala sa isi ridice marfa..dar nici ce face el nu este legal..sa nu va inregistreze demisia.. il puteti reclama la ITM side asemenea peste tot unde ar mai fi necesar datrita felului inc are pune problema.. dvs erati si gestionara? daca nu.. cu atat mai bine ptr dvs..
In primul rand nu mentionati ce anume prevedea acel proces-verbal pe care l-ati semnat . In ceea ce priveste refuzul inregistrarii demisiei : aveti o copie a cererii inregistrata la firma ? Daca va considerati lezata in drepturi sesizati ITM -ul . Totusi cea mai buna varianta ar fi sa discutati cu sefa si sa gasiti o solutie pt ca daca nu faceti dovada depunerii respectivei cereri , respectiv al aprobarii ei .. o sa va faca "zile fripte" (mai ales daca aveti si gestiune) .
Puteti trimite demisia prin posta cu recomadata cu confirmare de primire.