avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 458 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Salariu de baza Referent Treapta III
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Salariu de baza Referent Treapta III

Din martie 2009 lucrez ca referent tr. III (personal contractual) in cadrul serviciului de evidenta a persoanelor si am un salariu de incadrare de 664 lei. Intrebarea mea este : Care este salariu de baza incepand cu ianuarie 2010 si cum se calculeaza? Contabila primariei a explicat ca noul salariu de baza incepand cu 2010 este compus din vechiul salariu la care a adaugat sporul de vechime(5%) si sporul de dispozitiv(25%). Credeam ca salariu minim va fi de 705 la care se adauga sporurile de mai sus.
Si, contabila, poate da salariul pe luna decembrie, al 13 lea salariu din bugetul alocat pe 2010. In luna februarie, nu ni s`au acordat salariile pe motiv ca nu sunt bani de ajuns in primul trimestru. Bani au fost, dar asa cum am scris mai sus, salariile pe decembrie 2009 le`am primit din bugetul 2010. Mentionez ca la sfarsitul lui 2009 mai aveam in bugetul alocat serviciului de evidenta a persoanelor suma de 3900 lei, suma care s-a inapoiat statului. Ce pot face in situatia de fata? Va multumesc
Cel mai recent răspuns: DrAGoS80 , utilizator 13:26, 6 Iulie 2010
Contabila a procedat corect , conform art. 7 al OUG 1/2010 , salariul minim de 705 lei in sectorul bugetar acordandu-se numai daca in mod cumulat salariul din decembrie 2009 + sporuri +indemnizatii nu depasesc aceasta valoare (705) . In ceea ce priveste existenta fondurilor de salarii , aici depinde de politica conducerii si resursele existente , nu putem sti care emotivul real .