avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 868 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... PENSIONARE ANTICIPATA
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

PENSIONARE ANTICIPATA

SUNT NASCUTA LA 17.07.1959, SI SUNT PENSIONATA MEDICAL DEN SEPTEMBRIE 2002. AM AVUT GRADUL II DE INVALIDITATE, IAR DUPA 4 ANI AM CERUT TRECEREA IN GRADUL III DE INVALIDITATE IN SPERANTA CA VOI REUSI SA MAI LUCREZ 4 ORE. LA DATA IESIRII LA PENSIA DE INVALIDITATE AVEAM O VECHIME DE 24 ANI SI 2 LUNI. INTRE TIMP AM MAI REUSIT SA LUCREZ CU 4 ORE PE ZI(AVAND STUDII SUPERIOARE JURIDICE) 2 ANI, SI 1 AN SI 6 LUNI CATE 2 ORE PE ZI.
AM 3 COPII. AS DORI DACA SE POATE, SA STIU CAND POT SA MA PENSIONEZ ANTICIPAT(CHIAR SI PARTIAL)CA SA SCAP DE MERSUL SI STATUL LA COMISIE. MI-AS FI DORIT SA FIU SANATOASA SI SA NU FIU IN ACEASTA SITUATIE, SA CERSESC BANI( CA ASTA ASA O VAD) AM O PENSIE DE 550 RON(LA DATA IESIRII LA PENSIA DE INVALIDITATE, DESI CU STUDII SUPERIOARE, OCUPAM UN POST CE NU PREVEDEA ACEASTA OBLIGATIVITATE , IN CADRUL DIRECTIEI GENERALE A VAMILOR, SI UNDE PUR SI SIMPLU NU ERAU IN ORGANIGRAMA POSTURI DISPONIBILE PTR STUDII SUPERIOARE CI NUMAI PENTRU CELE MEDII.VA MULTUMESC ANTICIPAT
Ultima modificare: Joi, 25 Martie 2010
nicvaldan, utilizator
Cel mai recent răspuns: nicvaldan , utilizator 16:36, 29 Martie 2010
Imi pare rau de situatia in care va aflati,in cazul dv. era bine sa ramaneti la gradul II.Poate nu o sa se supere moderatorii acestui forum,incerc si eu va lamuresc.Nu puteti iesii anticipat la pensie,nu aveti cei 30 de ani contributie obligatorie pt.a va pensiona anticipat(in situatia dv.chiar daca s-ar putea cu noua lege cu penalizarea cu 0,75% pt fiecare luna de anticipatie ati avea o pensie mai mica decat cea in plata)Ramane pensionarea la limita de varsta,la 59 de ani(se scade un an pt.ca ati nascut mai mult de 2 copii)Incaodata va doresc sanatate pt. a creste cei trei copii.
Multumesc din suflet, pentru raspuns.