Buna ziua,Am urmatoarea situatie:in urma unei deplasari in interes de serviciu am intocmit documentul intern pentru decontarea cheltuielilor efectuate. Am predat aceste documente sefului meu pentru a fi semnate, acesta tergiverseaza semnarea documentelor, i-am trimis cateva emailuri pe acest subiect.Intre timp firma a inceput demersuri pentru restructurarea pozitiei mele. Intrebarea mea este ce as putea sa fac ca sa evit ca firma sa imi impute aceste cheltuieli, daca trimit o scrisoare recomandata (nu stiu daca sunt lasat sa inregistrez ceva la secretariat) catre conducerea firmei in care cer sa mi se semneze decontul poate fi acest document folosit eventual in cazul in care firma m-ar da in judecata pentru aceasta speta. Singura mea dovada (ca am cheltuit banii alocati pentru deplasarea in interes de serviciu) in acest moment sunt emailurile trimise cu tabelul de decont si situatia facturilor si chitantelor. Va multumesc anticipat.
Buna ziua . Situatia dvs. este delicata in conditiile in care nu detineti documentele justificative pt. evidenta deplasarii semnate de seful ierarhioc si vizate de unitatea la care v-ati deplasat ... adresele de mail nu pot constitui dovezi ... si cred ca singura solutie ar fi eventualitatea existentei vreunui martor ... dar ... mici sanse ... Nu inteleg de ce nu ati procedat legal ... pt ca ordinele de deplasare trebuiau semnate la plecare .. nu la sosire ... pt ca uite ce se intampla ... Numai bine !
Decont cheltuieli
liveomars
Buna ziua,
In decembrie angajatorul mi-a cerut sa fac o deplasare in interes de serviciu,am facut aceea deplasare din bani personali.Le-am cerut sa-mi ... (vezi toată discuția)