Avem urmatoarea problema, contract de prestari servicii in telecomunicatii iar furnizorul de doua saptamani nu mai intervine sa remedieze o avarie, mai pe scurt nu mai putem beneficia de serviciul specificat in contract de doua saptamani, as dori sa stiu inainte sa il actionez in instanta ce mesaj ii pot transmite ( as vrea sa ii transmit un fax, daca aveti si un model ar fi perfect ) Reclamatile la serviciul de relatii cu clientii au fost in zadar , in fiecare zi un angajat al firmei sunand catre ei degeaba.
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
luati intai contractul si sititi cu atentie mai ales partea cu modul in care se fac reclamatiile precum si modul in care se comunica (fax ,scrisoare recomandata,e mail etc) si unde anume (la centru,la centrul zonal) si scrieti-le in calitatre de beneficiar,cu privire la nefunctionarea serviciului de cand anume si cauza.Daca vb telefonic luati numele persoanelor cu care vorbiti si mentionati in notificare ca ati sunat telefonic,ora la care atui sunat ,persoana cu care ati vorbit si raspunsul primit.
Respectati prevederile contractuuli in privinta modului de a face sesizarea,pentru a elimina posibilitatea disculparii datorita faptului ca "nu au fost instiintati conform contractului"