Buna ziua!
De ceva vreme (aproape 2 saptamani) nu imi functioneaza conexiunea la Internet. Mai exact modemul nu mai detecteaza semnal de pe linia telefonica (DSL). Tin sa precizez ca modemul este nou si am mai incercat si cu un alt modem care a mers (inainte de problema aparuta acum aproximativ 2 sapatamani).
Am sunat la ei si mi-au spus ca stiu de defectiune si cum ca fac tot posibilul sa o remedieze (text care mi-l baga de nu stiu cat timp).
Lucrurile sunt si in momentul de fata la fel: linia telefonica DSL este cazuta (practic modemul nu o detecteaza, pt ca linia telefonica daca o bag in telefon functioneaza fara nici un fel de probleme, dar modemul pur si simplu nu o "vede").
Acuma ce imi recomandati sa fac? Cum sa ii abordez? De fiecare data ma lovesc de acelasi tip de raspuns: ei stiu de problema si incearca sa o rezolve, dar nu vor sa imi dea un timp estimativ.
Multumesc frumos! :)
Daca puteti dovedi ca este o defectiune tehnica imputabila furnizorului sau aparaturii primite de la el, atunci puteti solicita neplata serviciilor pe perioada defectiunii.
Daca defectiunea tehnica va este d-voastra imputabila, modemul fiind cumparat de d-voastra, atunci nu puteti face nimic. Pe vanzatorul aparaturii nu il puteti trage la raspundere, puteti cere doar schimbarea aparaturii defecte, alte despagubiri nu puteti cere. Chiar daca vanzatorul este furnizorul de servicii.
In cazul in care defectiunea tehnica este imputabila furnizorului si dureaza exagerat de mult atunci puteti sa va exprimati vointa de a inceta contractul (sa reziliati contractul) fara a avea obligatia de a plati penalizari. Eventual pentru durata folosirii bunurilor primite de la furnizor, puteti fi obligat la plata unei sume care sa acopere costurile de folosire (o chirie pentru aparate). Bineinteles suma trebuie sa fie rezonabila.
Buna ziua!
Multumesc frumos pentru raspuns!
Nu stiu cat pot dovedi ca este o problema tehnica, am doar un numar de ticket la ei (la Romtelecom) deschis pe data de 22 sau 23 Iunie, plus faptul ca de atata timp imi tot zic ca problema nu a putut fi remediata si ei fac tot posibilul sa o remedieze (text pe care i-l primesc de vreo 2 saptamani). Apoi faptul ca au intervenit in locatia lor (din Stefan cel mare - nodul lor Romtelecom) de vreo 2 ori si tot la fel, degeaba. Defectiunea clar nu e la mine acasa. Am incercat cu doua echipamente pana acuma. Iar linia telefonica e OK.
Modemul primit de la ei este gratuit, deoarece am prelungit contractul pe inca 2 ani de zile. Deci practic de ce sa ma oblige sa platesc eu ceva (cand modem'ul, echipamentul, in sine a fost gratuit odata cu prelungirea contractului) mai ales cand problema tehnica nu e la mine, e la ei - lucrul pe care l-au precizat de atatea ori.
Ideea e ca as vrea sa fac o plangere la OPC. Si as vrea sa imi spuneti cum pot proceda.
Multumesc frumos inca odata! :)