În cazul firmelor plătitoare de TVA care își mută sediul, prin închirierea sau achiziționarea unui spațiu într-o clădire, modernizarea respectivului spațiu reprezintă, de cele mai multe ori, o decizie firească de business, în scopul amenajării noului sediu potrivit nevoilor companiei. Cu toate acestea, este important de reținut că, în cazul în care valoarea amenajărilor depășește 20% din valoarea spațiului închiriat sau cumpărat, potrivit legislației fiscale, se consideră că acea amenajare se asimilează bunurilor de capital, care trebuie utilizate 20 de ani. În cazul în care spațiul modernizat este folosit pentru o durată mai mică, pentru intervalul de timp rămas până la perioada minimă de utilizare de 20 de ani prevăzută de lege trebuie făcută, spun specialiștii, ajustare de TVA, sumă care nu mai poate fi recuperată de la stat. Citește articolul
De astăzi, Trezoreria Sectorului 1 din Bucureşti funcţionează într-un nou sediu, situat în strada Londra, nr. 10. Astfel, aceasta este noua adresă la care contribuabilii care au treabă cu instituţia trebuie să se deplaseze, ziua de vineri fiind ultima în care Trezoreria Sectorului 1 şi-a desfăşurat activitatea la sediul din strada Prof. Dr. Dimitrie Gerota, nr. 13. Citește articolul
Sediul Direcţiei Regionale Vamale Bucureşti se va muta de luni la o nouă adresă, mai precis în fostul sediu al Primăriei Sectorului 1 de pe Şoseaua Bucureşti - Ploieşti. Măsura este una temporară, iar instituţia îşi va desfăşura activitatea în noul sediu până la finalizarea lucrărilor de consolidare şi modernizare ale sediului din strada Alexandru Ivasiuc. Citește articolul