avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 607 soluții astăzi
Acasă Subiect: echipamente de birou
Subiect: echipamente de birou
ACCES PREMIUM

S-a stricat telefonul sau laptopul de serviciu: Când plătește angajatorul reparația și când salariatul

Lucia Tozaru în Relații de muncă & Asigurări sociale
Redactor, avocatnet.ro
27 Octombrie 2021 | 1 | 3372 | Timp de citire: 4 min.

Salariatul care strică, din vina sa, telefonul sau laptopul primite de la angajator pentru a putea munci în interesul firmei poate fi obligat să suporte reparațiile pentru astfel de echipamente, dar în anumite condiții. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Folosirea echipamentelor de birou în scop personal de către salariaţi se impozitează sau nu?

Horatiu Sasu - consultant in afaceri în AvocatNet Premium
28 Iulie 2016 | 0 | 8439 | Timp de citire: 0 min.

Noţiunea de „echipament” are mai multe înţelesuri în legislația muncii și în cea fiscală, fiecare având propria consecinţă fiscală. În articolul de față explicăm ce înseamnă asta atunci când vorbim despre posibilitatea impozitării echipamentelor folosite de salariați. Citește articolul