Alături de alte două noi situații în care se vor radia automat din evidență vehiculele, Codul rutier stabilește acum, după cum apare într-o ordonanță recentă, că și vehiculele istorice vor fi radiate din oficiu, dar doar dacă au înmatricularea suspendată de mai mult de 10 ani. Citește articolul
Scutirea de la plata rovinietei și a taxei de pod de care beneficiau cei de conduceau un vehicul istoric a fost eliminată în vară, dar nu s-a aplicat imediat, deoarece Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a avut nevoie de timp pentru a elimina mașinile istorice înregistrate din sistemul informatic cu ajutorul căruia verifică plata celor două taxe. Astfel, potrivit CNAIR, din 16 octombrie, dată până la care va face toate schimbările necesare, utilizatorii vehiculelor istorice vor trebui să plătească rovinieta și taxa de pod. Citește articolul
Un vehicul istoric nu este doar un vehicul vechi. Pentru a putea fi atestat ca vehicul istoric, o mașină nu trebuie să îndeplinească doar condiția vârstei, ci ea trebuie să fie inscrisă în Clubul Autovehiculelor Istorice din Italia. În acest stat, circularea cu mașinile clasice este încurajată prin taxe mai mici și mai puține obligații de respectat în trafic. Citește articolul