Reglementarile in ceea ce priveste facturarea au fost modificate de la inceputul acestui an. Noile reguli, care se aplica deja din prima zi a lui 2013, modifica formatul facturilor, stabilind noi informatii ce trebuie mentionate obligatoriu in aceste documente, si clarifica prevederile referitoare la emiterea lor. Avocatii de la Voicu&Filipescu au intocmit pentru AvocatNet.ro o sinteza legislativa completa si complexa referitor la noile reguli de facturare, pe care o puteti descarca gratuit din articolul urmator. Citește articolul
Intr-un articol publicat ieri explicam cum trebuie introdusa in facturi mentiunea "Tva la incasare", obligatorie de la 1 ianuarie pentru toti contribuabilii care aplica acest sistem. Izabela Badarau, Tax Senior Consultant, Tuca Zbarcea & Asociatii Tax a explicat, la solicitarea AvocatNet.ro, ca mentiunea poate fi trecuta oriunde pe factura, atunci cand toate sumele din factura sunt supuse TVA la incasare, insa recomanda ca, in cazul in care facturile vor include atat sume care sunt, cat si sume care nu sunt supuse acestui nou sistem de TVA, factura sa contina o rubrica noua unde contribuabilii sa precizeze ca aplica sistemul. In nicio situatie insa, pentru facturile emise in sistem informatic, mentiunea "TVA la incasare" nu poate fi ulterior "de mana" pe factura. Iata de ce. Citește articolul