Se spune că orice om care călătorește cu avionul își pierde bagajul cel puțin o dată în viață, iar asta nu din vina lui, ci a companiei de zbor. Dar chiar și dacă nu e pierdut, orice situație care presupune că bagajul nu ajunge odată cu dumneavoastră la destinație trebuie reclamată companiei aeriene cu care ați zburat. Preferabil, inclusiv pentru deteriorarea obiectelor din bagaj, reclamația trebuie făcută cât încă vă mai aflați în aeroport, iar despăgubirile pe care le puteți obține depind de cât de mare e prejudiciul suferit și de cât puteți dovedi, în fapt. Citește articolul
Agentia Nationala de Administrare Fiscale (ANAF) amana aplicarea masurilor suplimentare de control vamal la granitele cu Serbia, Ucraina si Republica Moldova, la o data ce va fi comunicata ulterior. Fiscul a anuntat, la inceputul lunii noiembrie, ca de la mijlocul acestei luni se aplica masuri speciale de efectuare a controlului vamal asupra bagajelor personale la frontiera externa a Uniunii Europene. Conform presei centrale, din cauza cozilor si a intarzierilor provocate la contralul bagajelor, aceste masuri s-au aplicat doar in ziua de 15 noiembrie 2013. Citește articolul