ACCES GRATUIT
Cosmote a primit o amenda de 30.000 de lei, pentru publicitate inselatoare
Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului (CJPC) Cluj a sanctionat contraventional, la inceputul acestei saptamani, operatorul de telefonie mobila Cosmote pentru publicitate inselatoare, amenda aplicata ridicandu-se la 30.000 de lei, dupa cum reiese din comunicatul de presa remis redactiei Avocatnet.ro.
Articolul continuă mai jos
Astfel, in urma campaniei de fidelizare derulata de Cosmote, potrivt CJPC Cluj, s-au constat aspecte ce tin de practici comerciale incorecte, precum:
-pentru cele 2000 minute in retea oferite , unitatea tarifara initiala este de 3 minute insemnand ca daca convorbirea dureaza mai putin , chiar 1 sec , consumatorului i se reduc 3 min din cele 2 mii existente in oferta, cu alte cuvinte unitatea tarifara initiala este de 3 minute indiferent de durata convorbirii , scazand astfel numarul de minute reale de convorbire in defavoarea consumatorului;
-oferta este limitata (acces pentru reincarcare de 2 ori pe luna), iar consumatorul va trebui sa aiba in cont minim 4,5 euro pentru a putea accesa oferta;
-actiune inselatoare prin prezentare informatii ambigue, incomplete in scopul inducerii in eroare a consumatorului care spera sa beneficieze de un numar mai mare de minute pentru sema de 4,5 euro;
-in legatura cu promotia de pe site-ul operatorului economic: „la Cosmote primesti banii pentru convorbirile intrerupte in situatii fara semnal „ consideram ca aceasta oferta este facuta in scopul inducerii in eroare a consumatorilor , prezentand un drept al consumatorilor prevazut in contract ca pe o caracteristica esentiala a serviciului oferit;
“Avand in vedere cele expuse s-a luat masura stoparii practicii comerciale incorecte si sanctionarea cu 30.000 lei precum si decizia stoparii campaniei media ( posturi TV, presa, afise) si retragerea de la comercializare a acestor tipuri de oferte”, informeaza CJPC.
Contactati de Avocatnetro, reprezentantii Cosmote Romania ne-au informat ca intentioneaza sa conteste actiunile intreprinse de CJPC Cluj.
“Compania considera ca a comunicat oferta sa intr-o maniera transparenta si corecta si asteapta ca autoritatile relevante sa se pronunte pe acest subiect. COSMOTE Romania a fost intotdeauna deschisa in comunicarea produselor si serviciilor sale prin intermediul tuturor canalelor importante pentru consumatori. Scopul companiei este sa raspunda nevoilor de comunicare reale ale utilizatorilor si va continua sa isi indeplineasca promisiunea de a oferi clientilor cele mai relevante produse si servicii pentru valoarea platita”, au transmis acestia.
Citește mai mult despre
anpc
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (7)