Management360 este un eveniment dedicat managerilor, antreprenorilor, expertilor in resurse umane, consultantilor in afaceri, trainerilor si specialistilor care vor sa-si dezvolte propria valoare profesionala, pe cea a companiei si angajatilor pe care ii reprezinta. Evenimentul va avea loc in data de 10 iunie 2010 la Hotel Howard Johnson.
Temele abordate includ cele mai noi metode de delegare, managementul performantei, retention, talent management, alinierea practicilor HR la strategia de business a companiei, si influenta diferentelor culturale asupra eficientei organizationale.
Prima sesiune a forumului va prezenta in premiera rezultatele studiului 360° asupra eficientei organizationale, realizat de revista Biz si compania de consultanta in management CII Group. Studiul va prezenta cele doua perspective, ale top managementului si middle managementului, asupra structurii, proceselor si eficientei organizationale din cadrul corporatiilor romanesti.
Studiul va fi urmat de o dezbatere cu manageri de top din care fac parte: Aliz Kosza, CEO Fabryo Corporation, Gabriel Selischi – Director Projects & Engineering, OMV Petrom, Vargha Moayed, Partener CII Group, Mona Neagoe – Partner, Country Manager Romania, Pedersen & Partners, Daniel Pana – Director Marketing BCR si Petr Sichrovsky, Country General Manager Xerox Romania & Republica Moldova.
Cea de a doua sesiune a forumului va prezenta in detaliu cateva dintre cele mai eficiente instrumente de eficientizare si management al performantei. Speakerii celei de-a doua sesiuni, sunt Madalina Balan – Managing Director, HART HR Consulting, George Butunoiu – Founder, George Butunoiu Executive Search, Decebal Marin – Managing Partner, Corporate Dynamics International, Magda Dragne, Director Resurse Umane Libra Bank si Ioana Manea, Loco Branding Communication.
***
Pentru detalii, inscriere si acreditari de presa, va rugam contactati
Gabriela Matei, e-mail gabriela.matei@revistabiz.ro, telefon: 0371.32.32.32.
***
_______
Despre Biz
Biz este prima revista de afaceri de business din Romania. Anul acesta sarbatoreste zece ani de existenta, ocazie cu care marcheaza numeroase premiere pe piata publicatiilor de afaceri. La primul sau numar, in 2000, cand majoritatea conexiunilor la Internet in Romania se faceau prin dial-up, Biz titra pe coperta ca Internetul este afacerea viitorului. Piata urma sa ii dea dreptate ani mai tarziu. Termenul de brand, atat de popular azi, a fost introdus in vocabularul de marketing in 2002, pe coperta Biz. Formate jurnalistice cum sunt coverstory, feature, topuri sau ghiduri sau evenimente de amploare cum sunt ZileleBiz au fost initiate in Romania de catre Biz. Incepand din 2009 revista Biz are un nou actionariat si este condusa de Marta Usurelu.
Comentarii articol (0)