Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) va achizitiona servicii de consultanta pentru realizarea unui studiu de marketing - plan de marketing strategic si operational - pentru municipiul Bucuresti in domeniul turismului, pentru perioada 2011 - 2015, informeaza un comunicat de presa al MDRT. Valoarea estimata a contractului de achizitie publica este de 90.000 euro, fara TVA.
Conform MDRT, finantarea este asigurata din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional, axa 5, operatiunea „Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national”.
Valoarea estimata a contractului de achizitie publica este de 90.000 euro fara TVA, iar procedura de achizitie este
Cererea de oferta, in conformitate cu legislatia care reglementeaza domeniul achizitiilor publice (OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a OUG nr. 34/2006). Criteriul de atribuire ales este oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic.
Ofertantii trebuie sa aiba e
xperienta in realizarea a minimum 3 planuri de marketing regional, pentru orase/municipii/regiuni ce targheteaza cel putin 3 dintre urmatoarele piete-sursa: Germania, UK, Franta, Austria si Italia. Firma cistigatoare va prezenta doua produse:
- Plan strategic care sa defineasca strategiile generale de marketing pentru perioada 2011 - 2015: strategia de pozitionare, portofoliul de produse, publicul-tinta, pietele geografice, distributia, comunicarea;
- Planuri operationale pentru produsele turistice cele mai importante oferite de Municipiul Bucuresti ca destinatie turistica, precum si un plan operational integrat. Planurile vor specifica implementarea programelor, vor include manuale detaliate de executie si vor descrie structura, precum si sistemul participativ de operare a planurilor.
De asemenea, pregatirea principiilor strategice si a planurilor operationale de marketing ar trebui sa dureze
maximum 9 saptamani si sa contina
trei rapoarte: un raport despre definirea principiilor strategice, un raport despre pregatirea planurilor operationale si un raport final.
Planul de marketing rezultat va fi primul produs de acest tip realizat in mod profesionist pentru municipiul Bucuresti. Acesta va lua in considerare liniile strategice mentionate in master planul de turism si va stabili obiectivele, strategiile si tacticile de marketing de urmat in diferite piete-sursa, cu precadere pe
produsul de tip ”city break”, in vederea cresterii in mod substantial a numarului de sosiri de turisti in capitala.
Detaliile cu privire la achizitie sunt disponibile in Sistemul Electronic de Achizitii Publice, pe site-ul www.e-licitatie.ro.
Comentarii articol (1)