ACCES GRATUIT
Bucurestiul va avea un plan de marketing turistic
La inceputul lunii iunie, Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a semnat contractul pentru realizarea planului de marketing strategic si operational al Capitalei in domeniul turismului, pentru perioada 2011 - 2015, informeaza MDRT. Contractul a fost atribuit consortiului Detente Consultants, valoarea acestuia depasind 100 de mii de euro.
Articolul continuă mai jos
Conform MDRT, contractul incheiat, primul pentru Bucuresti de acest tip, se va derula pe o perioada de 9 sapamani, la finalul carora compania va elabora
un studiu de marketing, format dintr-un plan strategic si unul operational.
Planul strategic va defini strategiile generale de marketing, strategia de pozitionare, portofoliul de produse, publicul tinta, pietele geografice, distributia si modul de comunicare.
Planul operational va fi realizat pentru produsele turistice cele mai importante oferite de municipiul Bucuresti ca destinatie turistica, precum si un plan operational integrat. De asemenea, va fi specificat modul de implementare a programelor, vor include manuale detaliate de executie si vor descrie structura, precum si sistemul participativ de operare a planurilor.
MDRT va pune la dispozitia consortiului “
Master Planul national pentru turism 2007-2026”, rezultatele cercetarilor si rapoartelor efectuate pentru realizarea brandului national de turism si alte informatii necesare fundamentarii planului de marketing. El va lua in considerare liniile strategice mentionate in documentul respectiv si va stabili obiectivele, strategiile si tacticile de marketing de urmat in diferite piete-sursa, in vederea cresterii in mod substantial a numarului de turisti in Capitala.
Conform MDRT, consortiul DETENTE CONSULTANTS SAS/DETENTE CONSULTANTS SRL a fost selectat pentru realizarea planului de marketing al municipiului Bucuresti in urma unei proceduri de achizitie publica (cerere de oferta), in cadrul careia a fost singurul ofertant. Valoarea contractului este de 101.952 euro inclusiv TVA. Finantarea este asigurata din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional, axa 5, operatiunea Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national.
Citește mai mult despre
mdrt
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (3)