ACCES GRATUIT
MDRT va plati aproape 5 milioane de euro pentru promovarea brandului de tara pe CNN, Euronews si Eurosport
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului a demarat campania de promovare a Romaniei ca destinatie turistica pe 3 canale de televiune internationale: CNN, Euronews si Eurosport, a anuntat marti institutia. Campania costa 4,96 milioane de euro cu TVA inclus, bani obtinuti din fonduri europene nerambursabile.
Articolul continuă mai jos
Actiunile de publicitate se vor desfasura pe o
perioada de 12 luni si vor consta in
difuzarea a trei spoturi de promovare pe posturile de televiziune mentionate, cu scopul de a consolida vizual brandul de destinatie, dupa cum explica MDRT, intr-un comunicat de presa.
Unul dintre cele trei spoturi va avea o durata de 30 de secunde si va fi unul de prezentare generala, iar celelalte doua vor avea 20 de secunde si vor promova turismul in natura si cel cultural.
“Conceptul spoturilor subliniaza valorile Romaniei, resursele unice incontestabile, avantajul competitiv de a se putea baza inca pe o natura in mare parte neatinsa si <<sanatoasa>>, o resursa rara si valoroasa pentru viitorii vizitatori. Conceptul creativ al spoturilor pune in valoare mostenirea culturala romaneasca, un mix bogat de influente istorice, autenticitate romaneasca si traditional”, se mai precizeaza in documentul MDRT.
Potrivit ministerului de resort, posturile TV au fost selectate in functie de audienta (spectatori unici pe saptamana)
in randul persoanelor cu venituri peste medie care calatoresc (in interes de afaceri si de placere, cel putin 6 calatorii pe an), conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010.
Valoarea totala a campaniei de promovare este de
4,96 milioane euro,
cu TVA inclus, bani obtinuti din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional 2007-2013. Compania castigatoare a licitatiei prin care s-au achizitionat serviciile de publicitate este Media Investment Communication.
“Obiectivul general al campaniei este promovarea brandului turistic national pe canalele internationale de televiziune, in scopul crearii unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica, al cresterii gradului de cunoastere a tarii noastre pe plan international, al consolidarii vizuale a brandului de destinatie si al cresterii numarului de turisti proveniti in special de pe principalele piete prioritare identificate in Master Planul pentru Dezvoltarea Turismului National 2007 – 2026”, se mai arata in documentul de presa al MDRT.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (0)