ACCES GRATUIT
MDRT aloca un milion de euro pentru brosuri de promovare a brand-ului de tara
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) va plati peste un milion de euro pentru realizarea a doua loturi de brosuri privind promovarea turistica a Romaniei care sa sustina implementarea strategiei de brand "Romania - explorati gradina Carpatilor", informeaza un comunicat de presa al ministerului.
Articolul continuă mai jos
Conform MDRT, primul lot de brosuri va avea un tiraj de 300.000 exemplare a cate 48 de pagini fiecare, in limbile romana, engleza, franceza, germana, italiana, spaniola, poloneza si rusa. Valoarea estimata a contractului este de
3.870.000 lei fara TVA (echivalent a 900.000 euro fara TVA).
Brosurile vor prezenta cele mai competitive 6 produse turistice ale Romaniei: circuite culturale, natura neatinsa, turism rural, turism activ si de aventura, turism balnear si de intretinere si city breaks.
“Alaturi de acesti vectori de comunicare, prin care Romania se pozitioneaza pe piata turistica internationala, va fi prezentat si produsul turistic <<litoral>>”, se mai arata in comunicatul de presa al MDRT.
Al doilea lot de brosuri va cuprinde informatii privind turismul in natura, city breaks si circuite culturale in limbile engleza, franceza si germana in 150.000 de exemplare. Valoarea estimata a contractului este de
516.000 lei fara TVA (echivalent a 120.000 euro fara TVA).
Detaliile cu privire la achizitie sunt disponibile in Sistemul Electronic de Achizitii Publice, pe site-ul www.e-licitatie.ro.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (0)