Duel tehnic pentru referendum, titreaza adevarul.ro.
In paralel cu batalia politica, blocurile care isi disputa referendumul s-au angajat si intr-o disputa tehnica: USL vrea cat mai multe sectii de votare, PDL cere supravegherea video a procesului electoral.
Guvernul pregateste un pachet de ajutoare de stat de 100 mil. euro pentru giganti din IT, anunta Ziarul Financiar, in editia online.
Prima companie care ar putea beneficia de ajutorul de stat este IBM, care are in vedere un proiect de creare a catorva mii de joburi.
Fiecare firma care va crea minimum 300 de noi locuri de mun¬ca si pe care le va mentine pen¬tru minimum cinci ani poate primi un ajutor de stat in valoare de peste 28 mil. euro, potrivit unui proiect de hotarare de guvern publicat pe site-ul Ministerului de Finante.
Dailybusiness.ro scrie: N-avem drumuri, avem taxe! Din 2013 vom plati 3-4 euro taxa de autostrada.
Guvernul va lansa, anul viitor, o taxa speciala de autostrada. Aceasta va fi aplicata atat pe autostrazile vechi cat si pe cele noi, iar tariful va fi de 3-4 euro pe suta de kilometri. Initial, taxa trebuia aplicata inca din 2012, insa s-a renuntat din motive electorale.
Compania Nationala de Drumuri (CNADNR) realizeaza, in prezent, impreuna cu expertii Jaspers, un studiu privind nivelul si modul de taxare aplicabil pentru accesul pe autostrazi in Romania.
Romania, prima in topul tarilor care fraudeaza UE, anunta capital.ro.
Dupa ce Uniunea Europeana a decis sa inaspreasca lupta impotriva deturnarii de fonduri, ultimele publicatii ale Comisiei Europene si ale Oficiului european de lupta antifrauda (OLAF) fac sa se remarce un trio surprinzator in fruntea clasamentului. Daca Romania trateaza cel mai mare numar de cazuri de frauda, ea este urmata indeaproape de Germania, inaintea Italiei.
Repararea soselelor in Romania, povestea fara de sfarsit, informeaza romanialibera.ro.
Lipsa oricarei planificari in politica de drumuri naste mii de kilometri de sosele la care lucrarile se taraganeaza cate zece ani, chinuind automobilistii fara rost.
Chiar daca nu sunt bani pentru incheierea lucrarilor vechi, statul da cons¬tructorilor la foc automat noi contracte, pe care acestia le umfla ulterior pe motiv de indexari, intarzieri etc. Victime sunt soferii care circula si cate 5 ani pe un drum nereparat, al carui contract a fost insa dat.
Comentarii articol (0)