In contextul crizei economice, capitalul social de care se bucura o companie, adica increderea care ii este acordata de clienti, furnizori, si societate in general, este esential pentru a sustine nivelul de performanta financiara optim.
Situatia economica extrem de dificila in care au ajuns tari precum Grecia, Spania si Italia au amplificat neincrederea publicului in institutiile statelor respective. Ca urmare, comportamentul iresponsabil al unor institutii centrale a fost asociat cu lipsa de moralitate din sectorul economic.
Din acest punct de vedere, lipsa de transparenta din institutiile publice, care favorizeaza aparitia fenomenului de coruptie, a fost legata in mod direct de lipsa de transparenta a sectorului economic. Pe langa organizatiile nationale si internationale, si unele companii de mari dimensiuni au demarat sau sprijina programe la nivel regional sau local pentru combaterea coruptiei si promovarea unei culturi a integritatii in mediul de afaceri.
Coruptia ramane doar unul dintre fenomenele de imoralitate care se manifesta si in mediul de afaceri. Discriminarea, hartuirea sexuala, utilizarea bunurilor companiei in interesul propriu al angajatului, nerespectarea confidentialitatii, abuzurile asupra angajatilor, sunt doar cateva exemple din multitudinea de probleme cu care se confrunta mediul economic romanesc.
Desi la nivel international se inregistreaza o tendinta spre gestionarea acestui tip de practici prin intermediul unor sisteme de management al eticii si conformitatii, este important de analizat modul in care aceste politici au fost preluate de companiile din Romania, cum sunt ele gestionate si care este impactul lor la nivel organizational.
Cat de importanta este integritatea in mediul economic de astazi?
Cum poti reusi prin munca corecta si cinstita?
Ce capcane trebuie evitate si cum pot fi acestea ocolite?
Cat de fina este granita intre integritate si fraudare?
Aflam impreuna raspunsuri la toate aceste intrebari in cadrul evenimentului.
Beneficiile participantilor:
- Identificarea modului de interventie la nivelul societatii;
- Facilitarea dezvoltarii propriului cod de etica;
- Cresterea gradului de profesionalism in livrarea serviciilor;
- Cresterea gradului de incredere si satisfactie a clientilor companiei;
- Promovarea unui mediu de afaceri concurential, corect si integru.
Locul de desfasurare a evenimentului
Hotel Intercontinental, Sala Ronda
Program
Agenda:
08.30-09.00 Welcome coffee
09.00-11.00 Lucian Ivan - Etica in recrutare si principii sanatoase de lucru
11.00-11.30 Networking coffee
11.30-13.30 Mihai Stanescu – Etica in business
13.30-14.30 Lunch
14.30-15.30 Alexandru Badet - Aspecte legislative si cum reusim sa nu ne abatem de la ele
15.30-16.30 Tiberiu Rubnicu – Etica si integritatea in business
16.30-16.45 Networking coffee
16.45-18.00 Paul Olteanu – Autenticitate si echilibru in branding personal
Inscrieti-va la eveniment online, accesand acest link.
Comentarii articol (3)