Care sunt clauzele abuzive din contractele de credit, se intreaba dailybusiness.ro.
Potrivit articolul 4 din Legea 193/2000, o clauza contractuala care nu a fost negociata direct cu consumatorul va fi considerata abuziva daca, prin ea insasi sau impreuna cu alte prevederi din contract, creeaza, in detrimentul consumatorului si contrar cerintelor bunei-credinte, un dezechilibru semnificativ intre drepturile si obligatiile partilor.
INS confirma: PIB-ul Romaniei a crescut in 2013, informeaza romanialibera.ro.
INS a confirmat datele provizorii anuntate in luna iunie privind o crestere a economiei, in primul trimestru, cu 0,7% fata de trimestrul anterior, ca serie bruta, si cu 2,2% comparativ cu primele trei luni ale anului precedent, astfel ca PIB a ajuns la 120,89 miliarde lei la preturi curente, informeaza Mediafax.
Vis de-o vara? Sanse mici pentru falimentul personal si pentru noua lege a clauzelor abuzive, potrivit capital.ro.
Banca Nationala se opune pe fata implementarii celor doua acte normative care ar aduce o adevarata revolutie in relatia client-banca din Romania. Nici Guvernul nu da semne cum ca ar sustine altceva in timp ce Fondul Monetar isi mentine pozitia pro banci.
Ministerul Justitiei a cerut Bancii Nationale sa puna la dispozitia autoritatilor studiul de impact privind modificarile aduse la legea clauzelor abuzive si lasa in acelasi timp de inteles ca actualele modificari vor fi, la randul lor, ajustate.
Transporturile modifica termenul pentru incasarea banilor din privatizarea CFR Marfa: cel mult 10 zile de la acordul Consiliului Concurentei, scrie adevarul.ro.
Ministerul Transporturilor modifica termenul pentru incasarea banilor din privatizarea CFR Marfa la cel mult zece zile de la acordul autoritatilor de concurenta, pentru a evita situatia in care procesul sa fie anulat in urma unei decizii a respectivei institutii.
„Este o propunere de modificare pe care am trecut-o in hotararea de guvern pentru ca nu ne permitem sa ne jucam, sa facem privatizarea si dupa aia cineva sa mi-o anuleze. Asa ceva nu cred ca ar fi benefic pentru nimeni. In momentul in care am lansat procedura de privatizare, nu ne permitea legea sa anticipam ca cineva ar putea sa faca o concentrare economica“, a declarat Relu Fenechiu, ministrul Transporturilor.
Comentarii articol (1)