In domeniul strategiei fiscale este necesara perfectionarea continua a cadrului legislativ pentru a se asigura corelarea cu situatia indicatorilor macro – economici, cu cerintele mediului de afaceri si constructia bugetara viitoare.
Proiectul de ordonanta de urgenta vizeaza astfel, reglementarea unor situatii care au generat necesitatea unor completari corespunzatoare a cadrului legislativ existent, consecinta si a procesului armonizarii treptate cu prevederile legislative proprii tarilor Uniunii Europene, catre care accede si Romania. Introducerea modificarilor legislative prin Ordonanta de urgenta este datorata faptului ca proiectul initial de lege a fost supus unei largi dezbateri publice care a decalat perioada de timp afectata promovarii spre aprobare de catre Guvern si publicarii corespunzatoare in Monitorul Oficial, pentru a putea fi cunoscuta inainte de inceperea noului an.
Astfel, pe tipuri de impozite, modificarile legislative propuse sunt:
1. Titlul I - Dispozitii generale
- La acest titlul s-a completat definitia contractului de leasing financiar, ca urmare a problemelor aparute in practica in ceea ce priveste incadrarea contractelor de leasing in categoria contractelor de leasing financiar.
- De asemenea, a fost completata definitia “persoanelor afiliate”, in contextul in care in procesul aplicarii Codului fiscal au fost intalnite situatii in care tranzactiile erau efectuate intre persoane juridice care aveau in calitate de asociat sotul, respectiv sotia.
2. Titlul II - Impozitul pe profit
- Prin proiectul de act normativ se urmareste extinderea bazei de impozitare prin urmatoarele masuri:
a) restrangerea categoriilor de rezerve deductibile la calculul profitului impozabil pentru societatile comerciale bancare sau alte institutii de credit autorizate, societatile de credit ipotecar si societatile de asigurare si reasigurare, prin eliminarea celor specifice fata de celelate categorii de contribuabili;
b) eliminarea unor facilitati fiscale, cuprinse in acte normative speciale, considerate neconforme cu principiile UE, precum facilitatile pentru cooperatia agricola.
- Pentru asigurarea standardelor de calitate si siguranta zborurilor companiilor aeriene se propune deducerea provizioanelor constituite de companiile aeriene din România pentru acoperirea cheltuielilor de întretinere si reparare a parcului de aeronave si a componentelor aferente, potrivit programelor de intretinere ale aeronavelor, abrobate corespunzator de catre Autoritatea Aeronauticã Civilã Românã.
3Titlul III - Impozitul pe venit
Proiectul de act normativ completeaza actualele regelmentari in materie in scopul unei administrari mai eficiente si a clarificarii modului de impunere pe categorii de venituri, prin urmatoarele masuri:
- atribuirea competentei de stabilire a nomenclatorului activitatilor pentru care venitul net se detemina pe baza de norme de venit la directiile generale ale finantelor publice teritoriale;
- mentinerea scutirii de impozit a veniturilor din salarii ca urmare a activitatii de creare de programe pentru calculator, incepand cu 1 ianuarie 2006 conditionat de avizul Consiliului Concurentei;
- alinierea la cota unica de impunere de 16% a tuturor veniturilor din investitii;
- extinderea bazei de impunere pentru veniturile din dobanzi prin includerea in categoria de venituri impozabile a dobanzilor aferente depozitelor la vedere si conturilor curente, indiferent de nivelul dobanzii acordate;
- acordarea posibilitatii de compensare a pierderilor inregistrate din tranzactionarea titlurilor de valoare la Bursa de valori Bucuresti si pe piata Rasdaq in semestrul I, prin depunerea declaratiei de venit, cu definitivarea impozitului pentru veniturile realizate din astfel de tranzactii la sfarsitul anului fiscal;
- extinderea bazei de impunere prin cuprinderea in veniturile din activitati agricole si a veniturilor din valorificarea produselor agricole obtinute dupa recoltare, in stare naturala de pe terenurile agricole proprietate privata sau luate in arenda catre unitati specializate pentru colectare, unitati de procesare industriala sau catre alte unitati pentru utilizare ca atare;
- modificarea sistemului de impunere in cazul veniturilor realizate din transferul proprietatilor imobiliare din patrimoniul personal, respectiv inlocuirea impunerii castigului net cu impunerea valorii tranzactiei, procedura instituita a fi definitivata la organul fiscal fata de situatia actuala cand notariatele indeplinesc aceasta functie. Schimbarea procedurii de administrare a condus si la inlocuirea acordarii cheltuielilor deductibile reprezentand contributii profesionale datorate organizatiilor profesionale in limita a 5% din venitul brut realizat, cu deducerea contributiilor respective similar cotizatiilor platite la asociatiile profesionale;
- acordarea posibilitatii deducerii cheltuielilor efectuate pentru economisire in sistem colectiv pentru domeniul locativ in limita unei sume maxime egale cu 200 lei pe an, pe persoana fizica beneficiara a unui venit impozabil.
#PAGEBREAK#
4. Titlul V - Impozitul pe veniturile obtinute din România de nerezidenti si impozitul pe reprezentantele firmelor strãine înfiintate în România
Masurile legislative prevazute prin acest act normativ, pentru titlul mentionat vizeaza urmatoarele:
- completarea articolului 115, alin. 1 cu o noua litera, litera p1),care expliciteaza baza impozabila a veniturilor realizate din Romania de nerezidenti la lichidarea/dizolvarea fara lichidare a unei persoane juridice romane;
- modificarea articolului 116 alin. (2) are in vedere aplicarea cotei unice de 16% pentru dobanzile la depozite la termen, depozite la vedere, conturi curente, certificate de depozit si alte instrumente de economisire la banci si institutii de credit autorizate si situate in Romania constituite/achizitionate dupa data de 1 ianuarie 2006.
In acelasi timp se face precizarea expresa ca, pentru dobanzile la depozite la termen, certificate de depozit si alte instrumente de economisire la banci si alte institutii de credit autorizate si situate in Romania, constituite/achizitionate anterior datei de 1 ianuarie 2006, impozitul se calculeaza prin aplicarea cotei de impozit de la data constituirii;
- abrogarea alineatului 3 de la articolul 116. Prin abrogarea propusa rezulta in mod expres ca impozitul se calculeaza asupra veniturilor brute.
- completarea articolului 116 cu un nou alineat, alin. (51), are in vedere ca impozitul pe veniturile din dobanzi realizate de nerezidenti sa se calculeze si sa se retina la momentul rascumpararii instrumentelor de economisire, similar cu sistemul aplicat in cazul persoanelor rezidente;
- completarea literei c) de la art. 117 are in vedere precizarea expresa a dorintei legiuitorului ca de aceasta inlesnire sa beneficieze doar societatile constituite potrivit Legii nr. 31/1990, republicata, ca o facilitate acordata in finantarea acestora. Prevederea actuala genereaza interpretari diferite care conduc la eludarea prevederilor legale.
- completarea literei g) de la art. 117, prin introducerea in text a cuvintelor “autoritati publice” are in vedere extinderea scutirii de impozit a nerezidentilor persoane juridice si in cazul in care activitatile de consultanta prestate de acestia sunt platite din acorduri de finantare gratuita incheiate de autoritati publice, altele decat Guvernul Romaniei, ca de exemplu de consiliile locale, realizandu-se in acest fel un tratament egal pentru toate autoritatile publice, indiferent de nivelul de subordonare.
- completarea articolului 117 cu o noua litera, litera i) vizeaza introducerea principiilor Directivei nr. 48/2003 care se vor aplica de la data aderarii Romaniei la Uniunea Europeana, conform Documentului de pozitie al Romaniei referitor la Capitolul 10;
- completarea adusa la art. 118 alin (2) are in vedere stabilirea perioadei in care se poate face regularizarea impozitului datorat de un nerezident atunci cand nu a prezentat la momentul realizariii veniturilor ceritificatul de rezidenta fiscala pe baza caruia se pot aplica prevederile conventiei de evitare a dublei impuneri incheiate intre Romania si statul sau de rezidenta.
- completarea articolului 119, alin. (1) cu un nou alineat, alineatul (11) urmareste realizarea armonizarii cu Directivele Uniunii Europene, respectiv Directiva 48/2003 privind impunerea veniturilor din economii sub forma platilor de dobanda.
#PAGEBREAK#
5. Titlul VI - Taxa pe valoarea adaugata
Obiectivul prioritar al politicii fiscale în domeniul taxei pe valoarea adaugatã îl reprezintã compatibilizarea legislatiei nationale cu cea europeana pana la data aderarii. Concomitent se impune si luarea masurilor necesare pentru intarirea capacitatii administrative in vederea aplicarii corecte a legislatiei in domeniu.
Potrivit angajamentelor asumate de Romania prin Capitolul 10 Impozitarea al Documentului de pozitie, este necesara transpunerea in legislatia nationala privind taxa pe valoarea adaugata, in cursul acestui an, cu aplicabilitate de la 1 ianuarie 2006, a Directivei 2003/92/CE referitoare la locul livrarii de gaz si electricitate.
Pentru transpunerea in legislatia nationala a acestei directive au fost modificate si completate prevederile Titlului VI - Taxa pe valoarea adaugata din Codul fiscal, principalele schimbari vizand urmatoarele aspecte:
- schimbarea locului livrarii pentru gazele naturale si energia electrica;
- schimbarea locului prestarii pentru serviciile legate de livrarea gazelor si electricitatii;
- scutirea de taxa pe valoarea adaugata a importului de gaze si electricitate.
Prezentul proiect de ordonanta cuprinde si alte modificari in domeniul taxei pe valoarea adaugata cu aplicabilitate de la 1 ianuarie 2006:
- modificarea articolelor care au tangenta cu legislatia vamala, pentru a fi in concordanta cu prevederile proiectului Codului vamal;
- masuri pentru combaterea evaziunii fiscale: introducerea raspunderii in individual si in solidar pentru plata taxei, extinderea aplicarii masurilor de simplificare si pentru deseurile textile, de hartie si plastic;
- prevederi specifice pentru a asigura trecerea de la plafonul actual de scutire de 200.000 RON la plafonul de scutire de 35.000 EURO negociat cu Uniunea Europeana de la data aderarii;
- prevederi specifice creari unei baze de informatii necesare pentru calculul resursei proprii de TVA pentru contributia pe care Romania trebuie sa o plateasca la Uniunea Europeana dupa data aderarii;
Anexa 2 a proiectului de ordonanta cuprinde Titlul VI -Taxa pe valoarea adaugata - aplicabil de la data aderarii Romaniei la Uniunea Europena, respectiv este legea nationala in domeniul taxei pe valoarea adaugata compatibilizata cu acquis-ul comunitar precum si cu hotararile Curtii de Justitie Europene. Din motive de ordin practic s-a hotarat inlocuirea in intregime a Titlului VI actual al Codului fiscal cu cel prevazut in Anexa 2, avand in vedere ca dupa fiecare articol curent au fost introduse articole noi necesare aplicarii regimului tranzitoriu si de asemenea o parte din actualele prevederi au necesitat modificari in vederea compatibilizarii cu acquis-ul comunitar.
In domeniul taxei pe valoarea adaugata acquis-ul comunitar il reprezinta urmatoarele directive :
- Directiva a 6-a a Consiliului din 17 mai 1977 (77/388/CEE) in domeniul armonizarii legislatiilor statelor membre in ceea ce priveste impozitele pe cifra de afaceri -Sistemul comun de taxa pe valoarea adaugata: baza de calcul comuna. La transpunerea in legislatia nationala au fost luate in considerare toate directivele care au modificat Directiva a 6-a;
- Directiva a 8-a a Consiliului (79/1072/CEE) din 6 dcembrie 1979 - in domeniul armonizarii legislatiilor statelor membre in ceea ce priveste impozitele pe cifra de afaceri - Modalitati de rambursare a TVA persoanelor impozabile nestabilite in interiorul tarii, cu toate modificarile ulterioare;
- Directiva a 13-a a Consiliului din 17 noiembrie 1986 (86/560/CEE) in domeniul armonizarii legislatiilor statelor membre in ceea ce priveste impozitele pe cifra de afaceri - Modalitati de rambursare a TVA persoanelor impozabile nestabilite pe teritoriul Comunitatii, cu toate modificarile ulterioare.
Prin Capitolul 10 Impozitarea al Documentului de pozitie al Romaniei, ne-am angajat ca pana la data aderarii toate aceste directive sa fie transpuse in legislatia nationala. Intrucat la data deschiderii Capitolului 10, in anul 2001, Romania deja aplica taxa pe valoarea adaugata si structura legislatiei in domeniu corespundea principiilor si regulilor stabilite de Directiva a 6-a, a fost stabilit un calendar de armonizare pentru a adapta legislatia nationala cu cerintele acquis-ului comunitar acolo unde s-au constatat neconcordante.
Cele mai importante prevederi transpuse in legislatia nationala se refera la regimul tranzitoriu care se va aplica de la data aderarii si numai in relatia cu tarile membre ale Uniunii Europene, deoarece acestea vor conduce la modificari importante in ce priveste organizarea evidentelor operatorilor economici si a organelor fiscale. Datorita desfiintarii barierelor vamale intre tarile membre vor disparea notiunile de import si export de bunuri in relatia cu tarile membre, care vor fi inlocuite cu livrarile si achizitiile intracomunitare de bunuri. De asemenea vor apare notiuni noi precum “transferul” si “non-transferul” pentru bunurile care sunt plasate in alt stat membru in vederea prelucrarii, transformarii, repararii sau in vederea vanzarii pe teritoriul altui stat. Pentru prestarile de servicii realizate intre Romania si tarile membre se stabilesc reguli diferite fata de cele aplicate in prezent.
Pe langa regimul tranzitoriu aplicabil intre statele membre, proiectul legii armonizate cuprinde o serie de modificari deosebit de importante:
- ajustarea dreptului de deducere a taxei pe valoarea adaugata;
- introducerea regimului special pentru producatorii agricoli, concomitent cu eliminarea scutirii de TVA pentru aceasta activitate;
- introducerea regimului special pentru obiectele de arta, de colectie sau antichitãti, bunurile second hand, bunurile vandute prin licitatii publice, regimul spcial pentru aurul pentru investitii;
- introducerea unor prevederi noi pentru rambursarea TVA pentru cumpararile efectuate în România de persoane impozabile din Comunitate si din tari terte (transpunerea Directivelor a 8-a si a 13-a);
- eliminarea scutirilor de taxa care nu sunt conforme cu cele prevazute de Directiva a 6-a a CEE (77/388), respectiv: scutirea pentru operatiunile finantate din fonduri nerambursabile acordate de organisme internationale sau guverne straine; scutirea de TVA pentru bursele de marfuri; scutirea de TVA pentru ingrijirile medicale veterinare; scutirea de TVA pentru scutirea pentru transportul fluvial al localnicilor în Delta Dunãrii si pe relatiile Orsova-Moldova Nouã, Brãila - Harsova, Galati - Grindu; scutirea cu drept de deducere a constructiei de lãcasuri de cult religios; scutirea de TVA pentru activitatea de cercetare-dezvoltare si inovare;
- introducerea unor scutiri de taxa permise de directiva care nu sunt inca transpuse in legislatia nationala, precum: scutirea de TVA pentru livrarile de constructii care nu sunt considerate noi precum si livrarea de terenuri; scutirea de TVA pentru prestãrile de servicii si livrãrile de bunuri accesorii acestora efectuate de cãtre serviciile publice postale; scutirea de TVA pentru lectiile date cu titlu profesional de cãtre cadre didactice în sprijinul învãtãmântului scolar sau universitar; scutirea de TVA pentru timbrele postale cu rol de marcare in interiorul tarii.
Pentru elaborarea legislatiei TVA compatibilizata cu prevederile Directivelor a 6-a, a 8-a si a 13-a ale Consiliului, Romania a beneficiat de un proiect de consultanta finantat din fonduri nerambursabile europene (PHARE), asistenta fiind asigurata de specialisti de renume in domeniul TVA. Datorita sprijinului acordat de consultanti, pe langa transpunerea directivelor mai sus mentionate, au fost cuprinse in proiectul legii hotararile Curtii Europene de Justitie, a caror aplicare devine obligatorie dupa aderare.
Aprobarea si publicarea cu cel putin un an inaintea aderarii a noii legislatii in domeniul TVA este imperios necesara pentru crearea capacitatii administrative adecvate noilor conditii. Astfel, structura si atributiile administratiei fiscale vor trebui modificate substantial pentru ca aceasta sa-si poata indeplini corespunzator rolul atat in ceea ce priveste colectarea taxei, cat si controlul operatiunilor.
Cunoasterea din timp a legislatiei in domeniul TVA compatibilizate cu acquis-ul comunitar este factorul determinant pentru a lua masurile necesare in vederea dezvoltarii structurilor administrative care vor gestiona buna desfasurare a schimburilor intracomunitare, a schimbului de informatii (sistemul VIES, INTRASTAT), necesare ca urmare a eliminarii frontierelor dintre tarile comunitare. Practic eliminarea barierelor vamale este un fenomen care va avea influente considerabile in reorganizarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, si in special a Directiei Generale a Vamilor.
In acest sens, in numeroase randuri si specialistii din cadrul Comisiei Europene au recomandat Romaniei ca legislatia armonizata in domeniul taxei pe valoarea adaugata sa fie publicata in Monitorul Oficial pana la 1 ianuarie 2006.
6. Titlul VII - Accize
Prin prezentul proiect de act normativ, in domeniul accizelor sunt avute in vedere urmatoarele masuri:
- majorarea nivelului accizelor la principalele grupe de produse supuse acestui regim (alcool, produse din tutun, produse energetice si electricitate), cu intrare in vigoare la data de 1 iulie 2006, potrivit angajamentelor din calendarele cuprinse in Documentul de pozitie aferent Capitolului 10-Impozitarea;
- reducerea cu 5% a nivelului accizelor pentru toate sortimentele de cafea;
- introducerea in legislatia nationala a reglementarilor comunitare specifice schimburilor intracomunitare cu produse accizabile, necesare pentru desfasurarea activitatii Biroului de legaturi pentru accize;
- introducerea reautorizarii tuturor antrepozitelor fiscale cu reverificarea conditiilor cerute de lege pentru aceasta, odata cu limitarea duratei de valabilitate a autorizatiilor de antrepozit fiscal la 5 ani calendaristici, cu reavizare anuala;
- instituirea taxei de autorizare si avizare anuala ca antrepozit fiscal;
- neautorizarea ca antrepozite fiscale a agentilor economici care inregistreaza obligatii fiscale restante catre bugetul general consolidat. Antrepozitarii autorizati care inregistreaza obligatii restante la bugetul general consolidat au obligatia achitarii acestora pâna la data reautorizarii in cursul anului 2006;
- instituirea unei garantii obligatorii la eliberarea autorizatiei de antrepozit;
- extinderea sferei de aplicare a accizelor la grupa de uleiuri minerale, prin introducerea in cadrul acesteia a unor produse care pot substitui cu usurinta produsele pentru care se datoreaza accize (benzina de extractie, benzina nafta, uleiuri lubrifiante, aditivi);
- instituirea sistemului de garantare a accizelor aferente cantitatilor de produse corespunzatoare numarului de marcaje solicitate pentru marcarea produselor din tutun si a bauturilor alcoolice;
- instituirea valorilor minime de referinta in cazul tigaretelor; de asemenea, pentru eliminarea posibilitatii practicarii preturilor de vanzare situate sub costurile reale de productie si pentru asigurarea unui mediu concurential adecvat;
- exceptarea de la plata accizelor a tuicii si rachiurilor de fructe destinate consumului propriu al gospodariilor individuale, in limita unei cantitati de 50 litri cu concentratia de 40 % in volum, pentru fiecare gospodarie individuala/an;
- introducerea notiunii de “mica distilerie” care defineste distileriile cu o productie anuala de pana la 10 hl alcool pur, si pentru care se propune practicarea unei accize redusa cu 50% fata de acciza standard;
- transpunerea in legislatia nationala a Directivei CE 96/2003 de restructurare a cadrului comunitar pentru impozitarea produselor energetice si a electricitatii.
- instituirea obligatiei de plata a accizelor pentru arme si arme de vanatoare, precum si pentru motoarele destinate barcilor si iahturilor pentru agrement, introduse in tara de persoane fizice.
7. Titlul VIII - Masuri speciale privind supravegherea productiei, importului si circulatiei unor produse accizabile
In ceea ce priveste acest titlu, prin prezentul proiect de ordonanta de urgenta au fost aduse urmatoarele modificari:
- eliminarea regimului de supraveghere fiscala si revizuirea titlului VIII privind masurile speciale pentru productia, importul, circulatia si comercializara unor produse supuse accizelor armonizate;
- instituirea valorilor minime de referinta in cazul vanzarilor de alcool, si bauturi spirtoase cu exceptia tuicii si a rachiurilor din fructe, astfel incat sa se elimine posibilitatea practicarii preturilor de vanzare situate sub costurile reale de productie si sa se asigure un mediu concurential adecvat;
- introducerea sistemului de inregistrare a comerciantilor cu amanuntul de bauturi alcoolice si produse din tutun;
- obligativitatea anuntarii organelor fiscale cu 60 de zile inainte de cesionarea sau instrainarea sub orice forma a actiunilor, partilor sociale sau a activelor fixe ale antrepozitarilor autorizati sau a celor a caror autotrizatii au fost anulate, in vederea efectuarii controlului financiar-fiscal.
8. Titlul IX -Impozite si taxe locale
Principalele modificari propuse sunt pentru administrarea, intrebuintarea si colectarea resurselor financiare ale unitatilor administrativ teritoriale, precum si pentru cresterea responsabilitatilor autoritatilor administratiei publice locale.
Astfel, in cadrul acestui proiect de act normativ s-au avut in vedere urmatoarele:
- in contextul denominarii monedei nationale si a propunerilor formulate de autoritatile locale, incasarea impozitelor si taxelor locale sa va face in 2 termene, de rate egale, la datele de 31 martie si 30 septembrie, in loc de 4 termene de plata.
- deasemenea, tot la propunerea structurilor asociative ale autoritatilor locale, actul normtiv stabilieste domeniile in care consiliile locale pot decide instituirea taxelor speciale si conditiile care trebuie avute in vedere, la stabilirea acestor taxe, precum si majorarea impozitelor si taxelor locale cu pana la 50%, in loc de majorarea nelimitata a acestora, care au creeat numeroase nemultumiri din partea contribuabililor.
- totodata, indexarea la inflatie a impozitelor si taxelor locale, se propune sa se faca o data la 3 ani, cand rata inflatiei depaseste cumulat 10%, in loc de anual, cum prevede legea actuala.
- in cazul cladirilor utilizate ca locuinte, a caror suprafata depaseste 150 metri patrati, se va majora impozitul aferent acestora, ca urmare a cresterii valorii impozabile a cladirii cu cate 10% pentru fiecare 150 metri patrati sau fractiune din aceasta suprafata.
- taxa asupra mijloacelor de transport se vor majora ca urmare a modificarii modului de calcul al impozitului, in functie de capacitatea cilindrica a mijlocului de transport, prin inmultirea fiecarei grupe de 200 cmc cu o valoare cuprinsa intre 10 - 60 lei RON, iar pentru cele cu o capacitate cilindrica de peste 3000 cmc, minim 150 lei RON/an, fata de 50 RON lei /an in prezent.
- majorarea taxei datorate pentru iahturi, la 5000 lei RON/an fata de 1800 lei RON/an in prezent.
- s-a introdus obligativitatea in cazul agentilor economici care desfasoara activitatea de alimentatie publica de a achita anual o taxa de pana la 3000 lei , cuantumul acesteia fiind stabilita de consiliul local.
- renuntarea la scutirea de la plata taxei asupra succesiunii, daca incheierea procedurii succesorale a fost facuta in termen de un an de la data decesului proprietarului bunurilor, prevazuta de Ordonanta Guvernului nr.12/1998 privind taxele de timbru pentru activitatile notariale, republicata cu modificarile ulterioare.
- in vederea administrarii eficiente a impozitului pe teren, pentru suprafetele situate in extravilanul localitatilor se propune ca acesta sa fie venit al bugetelor unitatilor administrativ - teritoriale, acolo unde sunt situate aceste terenuri.
9. Titlul IX1 - Infractiuni
La acest titlu, modificarile introduse au avut in vedere urmatoarele:
- introducerea masurii de confiscare si distrugere a instalatiilor de productie, in cazul in care produsele accizabile se realizeaza in afara unui antrepozit fiscal;
- introducerea masurii de oprire a activitãtii, sigilarea instalatiilor si suspendare a autorizaþiei de antrepozit fiscal, in situatia producerii in incinta unui antrepozit fiscal a altor produse accizabile decat cele pentru care antrepozitul fiscal a fost autorizat de catre autoritatea fiscala competenta.
În sensul celor prezentate mai sus, a fost elaborat proiectul de ordonanta de urgenta pentru modificarea si completarea Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal.
Comentarii articol (0)