Cum justifică șeful RAR creșterea frecvenței inspecțiilor tehnice. Mașinile vor fi testate la centrele ITP, dar și în trafic, ne spune capital.ro.
Directorul general al Registrului Auto Român a declarat în exclusivitate pentru Capital că instituția pe care o conduce a propus deja o creştere a frecvenţei de efectuare a ITP pentru autoturismele mai vechi de 12 ani, de la doi ani cât este în prezent la un an. De asemenea, oficialul anunță și o întărire a controalelor în trafic.
„Registrul Auto Român intenţionează să propună, ca măsură de majorare a siguranţei rutiere, în actualul context al evoluţiei parcului auto naţional, creşterea frecvenţei de efectuare a ITP pentru autoturismele mai vechi de 12 ani, de la doi ani cât este în prezent la un an”, a anunţat în exclusivitate pentru Capital, George Dincă, directorul general al Registrului Auto Român (RAR).
Top predicţii apocaliptice despre concedieri în Marea Britanie după Brexit, scrie economica.net.
Sute de mii de locuri de muncă pierdute ca urmare a Brexitului, fabrici închise şi investiţii retrase. Numeroase predicţii anunţă probleme mari pentru Marea Britanie după ieşirea din UE, previzionată pentru 2019. Concedierile anunţate însă până acum se rezumă la câteva mii de locuri de muncă şi afectează în principal afaceri care nu pot funcţiona decât în interiorul UE.
Un studiu publicat în martie de un institut britanic anunţă apocalipsa în construcţii: aproape 200.000 de locuri de muncă pierdute şi proiecte de infrastructură de jumătate de miliard de lire sterline puse în pericol dacă Marea Britanie va pierde accesul la piaţa unică europeană, pe fondul scăderii competitivităţii economice. Institutul RICS precizează că sectorul construcţiilor din Marea Britanie este puternic dependent de influxul de forţă de muncă ieftină din Europa de Est.
Comentarii articol (0)