Conform unui studiu realizat de 7card, pe activitatea din 2017, printre cei 30.000 de abonați pe care-i are, marțea este cea mai activă zi a săptămânii printre salariații din România.
Cele mai populare ore în care românii merg la sală sunt între 18:00 și 19:00, în timpul săptămânii, și între 10:00 și 11:00, în timpul weekendului.
Referitor la cea mai activă zi din an, în 2017 aceasta a fost 27 februarie.
Primele trei locuri din topul celor mai populare activități printre abonații 7card sunt ocupate de fitness, aerobic și ciclism. În același timp, în top trei activități cu cea mai mare creștere găsim cross training, escalada și înotul.
Târgu Mureș, Oradea și Cluj sunt în topul orașelor cu cei mai matinali angajați, iar Lugoj, Ploiești și București sunt în topul orașelor cu salariați care preferă sportul seara, după ce ies de la birou.
Dintre cei 30.000 de abonați activi 7card, 52% sunt bărbați, iar 48% sunt femei. Media de vârstă a românilor care merg la sală este de 31 de ani.
„În România se face mișcare din ce în ce mai mult, iar oamenii încep să conștientizeze ce înseamnă cu adevărat sportul pentru o viață sănătoasă. Astfel, realizăm că diversitatea ne ține motivați să nu renunțăm la acest stil de viață sănătos, iar un efort fizic moderat, de două sau trei ori pe săptămână ne limpezește mintea și ne face mai productivi. Cu 7card, ne dorim să oferim în continuare din ce în ce mai multă varietate în alegerea activităților sportive și de relaxare. Acum chiar putem susține că avem și în România o bază de informații relevant de mare pentru a fi analizată din punct de vedere cantitativ”, a spus Andrei Crețu, co-fondator 7card.
Fiind un card unic de acces la o gamă variată de activități sportive și de relaxare, 7card se adresează angajaților companiilor, aducând beneficii reale de flexibilitate, diversitate și ușurință în utilizare.
Abonații 7card sunt angajați ai companiilor din domenii precum IT&C, pharma, retail, bănci, FMCG, telefonie mobilă, asigurări etc. Rețeaua numără în prezent aproximativ 30.000 de abonați activi.
Comentarii articol (0)