Pe ce loc se situează România ca brand de țară și cât valorează
România se situează pe locul 45 într-un clasament al primelor 100 de ţări ca valoare a brandului de ţară, în creştere faţă de locul 49 pe care se situa în 2017, în condiţiile în care valoarea brandului de ţară al României a crescut cu 27%, până la 222 de miliarde de dolari, arată un studiu publicat luni de compania americană de consultanţă Brand Finance.
România este devansată în acest clasament de ţări precum Iran, Columbia, Vietnam sau Bangladesh, dar se situează în faţa unor ţări precum Ungaria - locul 54, Slovacia - locul 55, Grecia - locul 59, sau Bulgaria - locul 70, potrivit Agerpres.
Robor la trei luni stagnează. Cel la șase luni crește
Indicele Robor la trei luni a stagnat la 3,13%, pentru a treia zi consecutiv. Cel la șase luni a crescu cu 0,01 puncte procentuale.
Indicele Robor la trei luni, în funcţie de care sunt calculate dobânzile la majoritatea creditelor în lei, a stagnat la 3,13%, pentru a treia zi consecutiv, dar indicele Robor la şase luni a crescut, potrivit datelor publicate marţi de Banca Naţională a României (BNR).
Robor la trei luni este indicatorul principal în funcţie de care se calculează dobânzile variabile la creditele în lei. Joi, indicele a scăzut de la 3,16% la 3,13%, iar vineri şi luni a stagnat.
Teodorovici: Există şanse ca salariul minim să crească înainte de 1 ianuarie 2019
Salariul minim pe economie ar putea creşte la 2.050 lei înainte de 1 ianuarie 2019, spune, ministrul Finanţelor, Eugen Teodorovici. El a precizat că la minister se face o analiză în acest sens.
„Cel târziu de la 1 ianuarie 2019 (va creşte salariul minim pe economie n.r). Discutăm la Finanţe. La Ministerul de Finanţe eşti obligat să faci o analiză pe fiecare posibilitate. Analizăm absolut tot. Şi un astfel de scenariu. O să discutăm în Guvern. Sunt şanse".
Comentarii articol (0)