Plățile efectuate de contribuabili mijlocii în contul obligațiilor fiscale trebuie făcute, de la 1 noiembrie, la trezoreria municipiu reședință de județ în raza căreia se află domiciliul fiscal, consecință a transferului de competență la direcțiile județene, de la cele regionale, potrivit Codului de procedură fiscală. Lista completă a trezoreriilor se regăsește aici.
Transferul competenței de administrare a contribuabililor mijlocii de la unitățile regionale la cele județene s-a oficializat practic prin Ordinul ANAF nr. 2716/2018, publicat pe 5 noiembrie în Monitorul Oficial.
Contribuabilii mijlocii sunt administrați acum de administrațiile județene ale ANAF în raza cărora își au domiciliul fiscal. Pentru cei cu domiciliul fiscal în București, competența este la Administrația fiscală pentru contribuabili mijlocii din Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice București.
Notă: În toate ordinele ANAF unde veți găsi referiri la direcțiile regionale, le interpretați ca referiri la direcțiile județene competente.